خبرهای داغ:
آیین تجلیل از بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حبیب بن مظاهر شهرداری شیروان با حضور شهردار و بسیجیان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۰۱۹۷۸
|
۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج، آیین تجلیل از بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حبیب بن مظاهر شهرداری شیروان با حضور شهردار و بسیجیان برگزار شد.

جعفر بورنگ”شهردار و جانشین فرمانده پایگاه مقاومت بسیج اداری حبیب بن مظاهر شهرداری شیروان” در جلسه تجلیل از بسیجیان همکار خود در پایگاه مقاومت بسیج حبیب بن مظاهر با گرامی داشت هفته بسیج گفت: فرمان تأسیس نهاد مقدس بسیج نشأت گرفته از هوش، ذکاوت و درایت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی(ره) بود و امروز تقویت روحیه بسیجی و موفقیت های حاصل شده در طی این سال ها نیز با درایت مقام عظمی ولایت حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی) باعث الگو برداری دیگر کشورها از فرهنگ بسیج شده است.

 شهردار شیروان در آیین تجلیل از بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حبیب بن مظاهر شهرداری با اشاره به جایگاه والای بسیجیان اظهار داشت: خدمت صادقانه به مردم و گره گشایی از مشکلات آنان در مجموعه شهرداری خود گامی در جهت ترویج و گسترش فرهنگ بسیج است.

وی افزود: نهادینه سازی تفکر و روحیه بسیجی و ایثار در مجموعه شهرداری  نخستین تعهد این نهاد در قبال مردم می باشد و امروز بسیج در عرصه های علمی و فرهنگی همانند دوران دفاع مقدس سرآمد است و باید به خود ببالیم که در جامعه ای زندگی می کنیم که با فرهنگ بسیج و ایثار و شهادت آمیخته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها