دوره تربیت وتعالی ناحیه ای با حضور فرماندهان و مدیران بسیج و با هدف ارتقای پایه های معرفتی، بصیرتی، اخلاقی و معنوی در سپاه ناحیه کاشمر برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۰۱۹۷۶
|
۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، علیرضا چهکندی نژاد مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه کاشمر گفت: یکی از وظایف دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه تعمیق معنویت و ارتقای سطح اخلاقی فرماندهان و مدیران بسیج می‌باشد و از طرفی بقا و گسترش انقلاب اسلامی در مقابله با نفوذ فرهنگ غرب منوط به آگاهی دادن به دیگران است.

چهکندی نژاد در ادامه تصریح نمود: بدین منظور طبق برنامه ابلاغی و با تشکیل جلسات و هماهنگی لازم با فرمانده ناحیه، دوره‌ی تربیت و تعالی ناحیه ای تاکنون در دو مرحله و با حضور فرماندهان و مدیران بسیج و همچنین با دعوت از اساتید برجسته شهرستان برگزار شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشمر هدف از برگزاری این دوره ها را تحکیم و ارتقای پایه های معرفتی، بصیرتی، اخلاقی و معنوی مدیران بسیج برشمرد.

وی از دیگر اهداف برپایی اینگونه دوره ها را عمق بخشی و استحکام پایه های اعتقادی بسیج بر اساس فرامین امام خامنه ای (مدظله العالی)و تقویت باورهای دینی و رشد فضائل اخلاقی و معنوی مخاطبان، تقویت روحیه ولایت پذیری و ولایت مداری و ایجاد تقویت روحیه ایثار و شهادت درمخاطبان با تکیه بر معارف قرآن، دین و سیره معصومین (ع) و بکارگیری و استفاده از تمام ظرفیت ها و روش های آموزشی عنوان نمود و افزود: مرحله اول این دوره در محل کانون بسیج جوانان شهرستان باحضور  282نفر از مدیران و فرماندهان بسیج بصورت کلاسی در سه ماهه دوم سال و مرحله دوم دوره در محل اداره آموزش و پرورش شهرستان کاشمر باحضور فرماندهان واحدهای مقاومت بسیج حوزه حضرت معصومه (س)درتاریخ 4 آذرماه برگزار شد.

وی همچنین از برگزاری دوره تربیت و تعالی ناحیه ای ویژه تمامی حوزه های مقاومت بسیج در پایان آذرماه خبر داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها