یک کارشناس سیاسی تاکید کرد: التزام عملی کاندیداها به ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک اصل مهمی است که مردم باید در انتخابات آینده به آن توجه کنند.
کد خبر: ۸۶۰۱۸۵۰
|
۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ خسروی در یادواره 13 شهید روستای خیرآباد تربت جام با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تسلیت اربعین حسینی افزود: همه ما مدیون خون شهدا، رشادت و مجاهدت جانبازان و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس هستیم و برگزاری یادواره ها در راستای تجلیل و تکریم از صبر و استقامت خانواده های معزز شهدا است.

وی تصریح کرد: پیام و وصیت مشترک همه شهدای والامقام ولایت پذیری و جدا نبودن از چتر ولایت فقیه است، ما نباید جلوتر از ولایت حرکت نکنیم چون دچار لغزش، انحراف و نفوذ دشمن می شویم.

وی اضافه کرد: ولایت فقیه در جامعه اسلامی محور قرآنی، دینی و تجربی است و عمل به این رکن اصلی قانون اساسی یک امر مهم و حیاتی است، رهبری محور است بنابراین مسئولان باید معیارهای خود را با رهبری تطبیق دهند.

خسروی با بیان این که در گذشته تجربه تلخ و خسارت های جبران ناپذیری از عدم ولایت پذیری داریم خاطر نشان کرد: دین را به دنیای دیگران نفروشیم و در خط ارزش های ناب اسلامی حرکت کنیم و ملتی که از ولایت جدا شود باید منتظر بیعت با اوباما باشد.

وی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: التزام عملی کاندیداها به ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک اصل مهمی است که مردم باید در انتخابات آینده با بصیرت کامل به کاندیداها رای دهند.

وی با اشاره به سفر رئیس جمهور روسیه بدون تشریفات به کشور گفت: پوتین خارج از عرف دیپلماتیک و مسائل سیاسی مستقیم به ملاقات رهبری انقلاب رفت و این عزت ثمره خون شهدا و گوشه ای از اقتدار نظام اسلامی و معظم له است.

خسروی بیان داشت: روسیه که در گذشته در جنگ با ایران مدافع و کمک کننده صدام در هشت سال دفاع مقدس بود امروز با دلگرمی و عظمت ایران اسلامی با داعش می جنگد.

وی در پایان ابراز داشت: رویکرد روسیه این است که با همکاری ایران گروهک تروریستی داعش را نابود کند و این نشان از قدرت نظام اسلامی در منطقه و جهان است.

گفتنی است؛ یادواره 13 شهید روستای خیرآباد تربت جام با حضور امام جمعه شهر نصرآباد، مسئولان اجرایی، نظامی، قشرهای مختلف مردم و خانواده معزز شهدا در مسجد جامع امیرالمومنین(ع) این روستا برگزار شد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها