امام جمعه خضرآباد:

فرهنگ بسیجی باید بیش‌ازپیش در جامعه تقویت شود

نماز عبادی سياسي جمعه اين هفته بخش خضرآباد با حضور جوکار نماينده مردم يزد و اشکذر در مجلس شوراي اسلامي و قشرهای مختلف مردم در روستاي دربرز برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۰۱۸۰۲
|
۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از خضرآباد، امام‌جمعه بخش خضرآباد در خطبه اول نماز جمعه پس از سفارش نمازگزاران جمعه به رعایت تقوای الهی به اهمیت بجای آوردن صله‌رحم و احسان و نیکوکاری به والدین به‌ویژه مادر اشاره کرد و از آحاد مردم به‌ویژه جوانان خواست تا بیشتر و بهتر به پدر و مادر خود خدمت نمایند و قدر این سرمایه‌های گران‌قدر را بدانند.

khezrabad+namaz[(000174)15-14-14]

حجت‌الاسلام غالبی با اشاره به سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به‌فرمان امام خمینی (ره) گفت: فرهنگ بسیجی که همان فرهنگ ایثار و ازخودگذشتگی، آمادگی برای خدمتگزاری متواضعانه در جامعه، پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلابی و اسلامی است باید بیش‌ازپیش در جامعه تقویت شود.

وی با بیان اینکه همه آحاد جامعه می‌توانند بسیجی بوده و در عرصه‌های مختلف علمی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی نقش‌آفرین و تأثیرگذار باشند، اظهار داشت: با توجه به فرمایش‌های اخیر رهبر معظم انقلاب، بسیج و بسیجیان می‌توانند جلو نفوذ دشمنان به‌نظام اسلامی را بگیرند.

khezrabad+namaz[(001064)15-15-08]

امام‌جمعه بخش خضرآباد با اشاره به سالروز شهادت شهید سید حسن مدرس و روز مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: شهید مدرس نماد اسلام‌خواهی، استقلال‌طلبی، مقابله با استبداد و استکبار، شجاعت و حق‌گویی است و امروز انتظار می‌رود نمایندگان مجلس با الگوپذیری از این شهید بزرگوار با همه توان از دغدغه‌های معیشتی و اقتصادی مردم و جامعه گره‌گشایی کنند.

khezrabad+namaz[(001246)15-15-21]

حجت‌الاسلام غالبی عملکرد دولتمردان در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی را خوب ارزیابی کرد و گفت: ولی هنوز هم مشکلاتی در روستاهای ما هست که امیدواریم با همکاری و مساعدت نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مسئولان ادارات شهرستان مرتفع شود.

ارسال نظرات