این ستاد تجربه‌ی مفیدی برای تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی. وقتی دشمن برای رصد تحریم، نهاد ویژه دارد، لزوم تشکیل این ستاد دوچندان می‌شود که مجدد توسط نهادهای مردمی بسیج احیا شود.
کد خبر: ۸۶۰۱۷۷۶
|
۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۸

نبی الله احمدی نماینده مردم گلبانگ و دشت زرین و عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبر نگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت:نفوذ اقتصادی در بیانات رهبری بارها تاکید شده است، ایشان ضمن تبیین استراتژی نفوذ دشمن، درخصوص نفوذ اقتصادی دشمن فرمودند: "در زمینه‌های اقتصادی، چشمهای بینای مسئولین اقتصادی بایستی باز باشد و مواظب باشند که [دشمنان‌] نفوذ اقتصادی پیدا نکنند؛ چون نفوذ دشمن پایه‌ی اقتصادِ محکم را متزلزل میکند. آنجاهایی که نفوذ اقتصادی کردند، آنجاهایی که توانستند خودشان را بر اقتصاد کشورها و ملّتها مثل یک بختکی سوار بکنند، پدر آن کشورها درآمد."

وی گفت: در ابتدای پیروزی انقلاب برای جلوگیری از آسیب احتمالی از تحریم آمریکا، ستاد بسیج اقتصادی به دستور شورای انقلاب تأسیس شد. این ستاد چند بخش داشت، بخشی از آن مربوط به روش‌های تبلیغاتی و سیاسی بود که باید در مقابل فشارهای روانی تحریم تدابیری اتخاذ می‌کرد و بخش دیگر مربوط به حوزه‌ی اقتصاد بود. این ستاد تجربه‌ی مفیدی برای تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی. وقتی دشمن برای رصد تحریم، نهاد ویژه دارد، لزوم تشکیل این ستاد دوچندان می‌شود که مجدد توسط نهادهای مردمی بسیج احیا شود.

احمدی خاطر نشان کرد: دشمن در بحث نفوذ در بین مردم اینگونه القاء می‌کند که نظام اسلامی کارایی و کارآمدی ندارد و مردم را از آینده انقلاب اسلامی نا امید می‌کنند و گذشته انقلاب را سیاه نمایی کرده و آینده را نیز تیره و تار ترسیم می‌کنند؛ راههای انسداد نفوذ را شناسایی و خبررسانی کرد نفوذ یک مسئله ترکیبی است که همه تار و پود و جوانب کشور در عرصه‌های امنیتی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، علمی، ورزشی، روابط بین‌الملل و غیره را در برمی‌گیرد..


ارسال نظرات