براساس اعلام روابط عمومی جشنواره مردمی عمار، فیلمسازان و هنرمندان استان یزد از زمان انتشار فراخوان ششمین دوره این جشنواره تاکنون، 21 اثر به دبیرخانه عمار ارسال کرده‌اند.
کد خبر: ۸۶۰۱۷۶۷
|
۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: بنا بر اعلام روابط عمومی جشنواره مردمی عمار، فیلمسازان و هنرمندان استان یزد از زمان انتشار فراخوان ششمین دوره این جشنواره تاکنون، 21 اثر از یزد به دبیرخانه عمار ارسال کرده‌اند. 

بنابرین گزارش، بعد از فیلمسازان شیرازی که با 15 اثر بیش‌ترین حضور در این جشنواره را دارند، فیلمسازان شهرهای طبس و اردکان با دو اثر و شهرهای اردکان و میبد هرکدام با یک اثر در ششمین جشنواره مردمی عمار شرکت کرده اند.     
همچنین از بین فیلمسازان این استان، مجید بهجت با چهار اثر و مصطفی ملاحسینی اردکانی با سه اثر بیش‌ترین آثار ارسالی به جشنواره را به خود اختصاص داده‌اند.         
بر اساس این گزارش،
  بیش‌ترین آثار ارسالی فیلمسازان استان یزد، در قالب‌های داستانی و نماهنگ و با موضوعات تاریخ معاصر ایران و جنگ نرم بوده است.     
گفتنی است ششمین جشنواره مردمی عمار، در دی ماه سال جاری همزمان با حماسه مردمی نه دی، در تهران و نقاط مختلف کشور برگزار می‌شود و مهلت ثبت‌نام در بخش «فیلم» تا 10 آذر و بخش «فیلم ما» تا 15 آذر است.


ارسال نظرات