مسئول سابق معاونت شجره طیبه صالحین سپاه قدس گیلان:
مسئول سابق معاونت شجره طیبه صالحین سپاه قدس گیلان گفت: باید به باور برسیم که همین تفکر پاک بسیجیان دیروز می‌تواند امروز در مقابل نفوذ دشمن بایستیم و باید تطبیق با بسیجی دفاع مقدس داشته باشیم.
کد خبر: ۸۶۰۱۷۱۲
|
۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از فومن؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد حسن حسن‌زاده در جمع بسیجیان در مصلی نماز جمعه فومن از وصف امام راحل در مورد بسیج اظهار کرد: من دست و بازوی بسیجیان را می‌بوسم و به این بوسه افتخار می‌کنم و این در دورانی بود که بسیج با دستان خالی در مقابل دنیای زر و زور ایستاد .

وی به دیدار فرماندهان بسیج با مقام معظم رهبری اشاره‌ کرد و افزود: بسیجیان ما در بحث نفوذ باید به مسائل اقتصادی توجه و تقوا پیشه نمایند؛ که اگر این عمل را انجام ندهیم بدانیم نام با عظمت و پربرکت بسیج زیبنده ما نیست .

مسئول سابق معاونت شجره طیبه صالحین سپاه قدس گیلان ادامه داد: بسیجیان باید تقوا را پیشه خود کنند و متقی باشند؛ چون زمانی که دنیای زر و زور با تمام امکانات در مقابل ما تنها حکومت شیعه قرار  گرفتند؛ بسیجیان خدا باور و ولایت یاور توانستند در مقابل دشمن قرار بگیرند افزون بر آن؛ اگر با تفکر خداباوری بسیجیان ما دفاع نمی‌کردند؛ نمی‌توانستند فتح خرمشهر را رقم بزنند اما به فرمان امام(ره) خرمشهر را بسیجیان متقی آزاد می‌کنند و امام با پیام خویش صحه بر این مطلب می‌گذارد که خرمشهر را خدا آزاد کرد .

حجت‌الاسلام حسن‌زاده فومنی تصریح کرد: هرجا که با خدا باشیم پیروزیم و امروز در عرصه‌هایی که قرار داریم و در جنگ نرمی که خانمان‌سوز است؛ باید به باور برسیم که همین تفکر پاک بسیجیان دیروز می‌تواند امروز در مقابل نفوذ دشمن بایستیم و باید تطبیق با بسیجی دفاع مقدس داشته باشیم .

وی تاکید کرد: اقتدار بسیجیان اطاعت از فرامین رهبری است و تفکر بسیجی بود که فتنه 88 را خفه کرد و این زمانی بود که خواص بی‌بصیرت بودند و این بسیجیان بودند با شعار "یا لیتنی کنا معک" با رهبری بودند و ان‌‌شاء الله تا پای خونشان با رهبری و امام خواهند بود همانند دوران طلایی دفاع مقدس گوش به فرمان رهبری خواهند بود .

ارسال نظرات