مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت لردگان:

فقط رضایت الهی برای بسیجی مهم است

حجت الاسلام والمسلمین حمیدرضا نباتی گفت: بسیجی یعنی كسی كه فقط رضایت خداوند برایش مهم است. بسیجی نگاه می كند بار انقلاب كجا به زمین مانده تا آن را بلند كند.
کد خبر: ۸۶۰۱۶۸۳
|
۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین حمیدرضا نباتی مسئول نمایندگی ولی فقیه در جمع كاركنان سپاه ناحیه لردگان با توجه به جایگاه والای تفكر بسیج و بسیجی گفت: در جمعیت انسانی در جهان گروهی مسلمان هستند و در این بین عده ای مؤمن هستند. كه شرط مؤمن بودن فقط ایمان نیست، عمل صالح هم شرط آن است برای همین است كه خداوند در جای جای قرآن می فرمایند: "أمنوا و عملوا الصالحات...."

وی، بسیجیان را مصداق افراد مؤمن در جامعه دانست و دراین رابطه افزود: بسیجیان مؤمنانی هستند كه منتظر فرصتی برای ادای دین به ولایت هستند تا صداقتشان را ثابت كنند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت لردگان با اشاره به محبت عمیق حضرت امام خمینی(رحمت ا...علیه) به بسیجیان اظهار داشت: امام شخصیتی عارف، فقیه،شاعر، فیلسوف و در عین حال سیاستمداری بودند كه سخنانشان عین واقعیت است واین مرد بزرگ با این همه خصوصیت از خداوند درخواست می كنند كه با بسیجیان محشور گردند.

وی با تكیه بر سخنان مقام معظم رهبری در تعریف بسیجی گفت: به نظر من بهترین تعریف از بسیجی، جمله مقام معظم رهبری است كه فرمودند: بسیجی یعنی علی(علیه السلام) كه تمام وجودش وقف اسلام بود.

حجت الاسلام والمسلمین نباتی در پایان گفت: بسیجی یعنی كسی كه هرجا نیاز به جان، مال و آبرو باشددریغ نكند. بسیجی یعنی كسی كه مصلحت اندیشی نمی كند و فقط رضایت خداوند برایش مهم است. بسیجی نگاه می كند بار انقلاب كجا به زمین مانده تا آن را بلند كند.

ارسال نظرات