سرهنگ پاسدار حسینعلی شریفی در کارگاه آموزشی اقتصاد مقاومتی بسیجیان شهرستان سامان، گفت: توجه ویژه به درون زا بودن اقتصاد اولویت بسیج سازندگی است.
کد خبر: ۸۶۰۱۶۶۸
|
۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت گراميداشت هفته بسيج، با حضور سرهنگ پاسدار حسینعلی شریفی،‌ مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت قمربنی هاشم (علیه السلام) ، کارگاه یکروزه آموزش اقتصاد مقاومتی ویژه بسیجیان خواهر و برادر شهرستان سامان در محل نمایشگاه اقتصاد مقاومتی این شهر برگزار شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت قمربنی هاشم (علیه السلام) استان چهارمحال و بختیاری، در این کارگاه با اشاره به مأموریت های مختلف بسیج سازندگی گفت: اولویت اصلی و اولیه بسیج سازندگی بحث اقتصاد مقاومتی و ترویج آن در جامعه است.

سرهنگ پاسدار حسینعلی شریفی افزود: با توجه به تأکیدات امام خامنه ای در زمینه اقتصاد مقاومتی، بسیج سازندگی اولویت اصلی کاری خود را تحقق این بیانات قرار داده است.

وی ادامه داد: در سال جاری براساس منویات مقام معظم رهبری نگاه ویژه ای به بخش صنایع تبدیلی داشته ایم.

شریفی، توجه ویژه به درون زا بودن اقتصاد و بحث استفاده از علوم دانش بنیان و کمک به دولت در زمینه اشتغال زایی را از اولویت های بسیج سازندگی برشمرد و گفت: افزایش توانمندی کشاورزان و تولیدات، مردمی کردن اقتصاد، توجه بیشتر به بخش روستا و همچنین مشاغل خانگی کوچک و توجه به امنیت غذایی و معیشت خانوار از اولویت هایی است که در دستور کار بسیج سازندگی قرار دارد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت قمربنی هاشم(علیه السلام)، با بیان اینکه کارگاه های آموزشی برای عموم مردم در سطح شهرستان در حوزه اقتصاد مقاومتی برگزار می شود، تصریح کرد: در این کارگاه های آموزشی از تمام ظرفیت های مورد نظر بسیج در راستای ارتقاء مقوله اقتصاد مقاومتی ، برای ارائه تجربیات خود به مردم استفاده خواهیم کرد.

شریفی با بیان اینکه بسیج سازندگی به عنوان متولی ماموریت های مختلفی دارد، افزود: اولویت اصلی و اولیه بسیج در این سال ها بحث اقتصاد مقاومتی و ترویج آن است.

ارسال نظرات