خبرهای داغ:
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان رضوی:

ذلت اسرائیل نتیجه در صحنه بودن بسیج است +تصاویر

مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: مردم فلسطین امروز به پا خواسته اند و اسرائیلی که داعیه نیل تا فرات را داشت امروز دیوار به دور خود کشیده است و این نتیجه در صحنه بودن بسیج و خون شهداست.
کد خبر: ۸۶۰۱۶۴۸
|
۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، سردار نجاتی در جمع بسیجیان شهرستان قاین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خطه شهید پرورشهرستان قاین گفت: فرمان تشکیل بسیج به دستور امام
خمینی(ره) فرمان پر خیر و برکتی بود چرا که علاوه بر مردم کشور ما بسیاری از کشورهای دیگر هم از این برکت برخوردار شدند.

بسیج از متن مردم است و هر جا که نیاز باشد به صحنه می آید

وی افزود: بسیج امر مبارکی است که در صدر اسلام حضرت محمد(ص) با بسیج توده
های محروم ومستضعف رسالت خود را آغاز کرد و آن را گسترش داد و امروز ما وارث آن حرکت مقدس هستیم.

نجاتی اظهارداشت: حضرت امام(ره) در شروع انقلاب اسلامی با بسیج توده های مردم، مردم را به خیابانها آورد و شاه را که نوکر آمریکا بود از این کشور بیرون کرد و با بسیج به مصاف مستکبرین وظالمین زمان رفت و بسیج در دفاع مقدس خوش درخشید.

مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی افزود: بسیج از متن مردم است، مردم محروم، مخلص و متقی و با ایمانی که هرجا نیاز باشد به صحنه می آیند .

نجاتی با اشاره به شهادت مدافعان حرم و تشییع آنها در کشور ما گفت: دفاع ما همچنان ادامه دارد و شهدایی که این روزها در کشور تشییع می شوند اینها شهدای مبارزه با استکبار جهانی هستند.

وی خاطرنشان کرد: بسیج در صحنه های علمی، فناوری وسازندگی خوش درخشیده است و دشمن هم همین نقطه ها را نشانه می گیرد.

مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی افزود: اگر شهدای علمی و هسته ای همچون شهید علی محمدی و شهریاری در سنگر علم به دست صهیونیست و استکبار جهانی به شهادت می رسند اینها در حقیقت همان شهدای بسیجی هستند.

وی ادامه داد: امروز در حوزه هوافضا، ژنتیک، صنعت و غیره بسیج پیش قدم است و بسیجیان همیشه پیش قدم برای استقلال و آزادی کشور هستند.

استقلال وآزادی کشور مرهون جانفشانی وتلاش های بسیجیان است

نجاتی عنوان کرد: بسیج و بسیجی باید همیشه آماده و در میدان باشد و اگر می خواهد موثر واقع شود و به وظیفه قانونی و شرعی خود عمل کند؛ لازمه اش این است که تقوا
داشته باشد و اگر تقوای واقعی داشته باشید می توانید در روز واقعه جان فشانی کنید.

وی تاکید کرد: از دیگر وظایف بسیج بصیرت داشتن، بصیرت دادن و گوش به فرمان ولایت بودن است.

مدیر کل حفظ وآثار دفاع مقدس خراسان رضوی تصریح کرد: وظیفه دیگر بسیج این است که بصیرت داشته باشد و نگاهش به ولی امرش باشد.

اگر بصیرت داشته باشیم واقعه کربلا تکرار نمی شود

وی با بیان اینکه ولایت فقیه، ولایت الهی است گفت: اگر بصیرت داشته باشیم واقعه کربلا تکرار نمی شود و آن زمانی واقعه عاشورا دوباره تکرار خواهد شد که بصیرت نداشته باشیم.

نجاتی افزود: دشمن به دنبال یار گیری از میان خود ما است و در عاشورا هم این اتفاق افتاد و همواره باید هوشیار بود و نگاهمان به سخنان رهبر باشد .

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب دور دست و آینده را می بینند و از سالها جلوتر خطرات را گوشزد می کنند گفت: اگر به رهنمودهای مقام عظمای ولایت توجه نکنیم مطمئن باشید دشمن ما را شکست خواهد داد و اگر از ارزشها و ولایت فاصله بگیریم قطعا این اتفاق خواهد افتاد.

مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی اظهار کرد: اگر بصیرت، تقوا و آمادگی داشته باشید درهر صحنه ای موفق خواهد بود و این وظیفه امروز همگان است که افراد را ببینیم، بسنجیم و شاخصه هایی که ولایت اعلام می کند با شاخصه های اسلام و تاریخ اسلام تطبیق دهیم.

وی ادامه داد: امروز وظیفه ما تنها برای خودمان نیست وسایر مردم محروم کشورهای دیگر نگاهشان به کشور اسلامی ما ایران است.

نجاتی افزود: مردم فلسطین امروز به پا خواسته اند و اسرائیلی که داعیه نیل تا فرات را داشت امروز دیوار به دور خود کشیده است و این نتیجه در صحنه بودن بسیج و نتیجه خون شهدا است.

مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی یادآور شد: مردم یمن، سوریه، بحرین و حزب الله لبنان امروز از نتیجه پایداری مردم ما در راه اسلام به این مراحل رسیده اند.

وی با بیان اینکه پیام استقامت و پایداری ما در در دورترین نقاط جهان گسترده شده است گفت: ما باید در مسیر ارزشهای اسلام ایستادگی کنیم و آن چنان آماده باشیم که اگر مولایمان و امام زمان ما در هر جمعه ای از عمر ما بیاید ما را به سربازی بپذیرد

.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار