خبرهای داغ:
مسئول بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی با اشاره به اهداف آمریکا در مقابله با جمهوری اسلامی ایران گفت: آمریکایی ها به دنبال سلطه علمی، ساختاری و مردم ستیز در جمهوری اسلامی ایران هستند.
کد خبر: ۸۶۰۱۶۳۵
|
۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، علی قاسمی در مراسم شکوه و ایستادگی بسیجیان شهرستان خوسف گفت: یکی از ویژگی های دین مبین اسلام تسلیم ناپذیری در مقابل زورگویان و استکبار جهانی است و به خاطر همین ویژگی ما اسلام را انتخاب کرده ایم.

وی حضور موفق در دفاع مقدس و بعد از آن در عرصه سازندگی و امروزه در عرصه جنگ نرم را از برکات بسیج دانست و افزود: نقش بسیج در انقلاب اسلامی به لطف خداوند و تلاش بسیجیان محوری و مهم است و امروزه بیش از یک سوم جمعیت کشور عزیزمان ایران در بسیج عضویت و پروند دارند.

قاسمی اسلام خواهی، استقلال طلبی، مبارزه با استکبار، مقابله با فتنه و تلاش برای اتحاد جهان اسلام را از اصول گفتمان بسیج ذکر کرد و اظهار داشت: بسیج مرکز وحدت است و رمز پیروزی ما در دفاع مقدس و تمام عرصه ها و مشکلات بعد از انقلاب وحدت بوده است.

مسئول بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس رسالت امروز بسیج را مبارزه در عرصه جنگ نرم دانست و گفت: اصلی ترین و مهمترین وظیفه امروز بسیج مقابله با جنگ نرم دشمن است.

وی اقتصاد مقاومتی را درون زا، اشتغال زا و باعث ایجاد سرمایه ملی دانست و گفت : لازمه موفقیت در اقتصاد مقاومتی صرفه جویی و اصلاح الگوی مصرف است.

قاسمی استقلال فرهنگی را بسیار مهمتر از استقلال سیاسی و اقتصادی برشمرد و عنوان داشت: اگر می خواهیم استقلالمان در تمام مراتب حفظ شود باید عاشورایی زندگی کنیم.

وی با اشاره به پروژه نفوذ دشمن در انقلاب اسلامی بیان کرد: آمریکا به دنبال نفوذ در جمهوری اسلامی ایران است و ایرانی را می خواهد که خاورمیانه را تقدیم آمریکا کند و امروزه با سوء استفاده از برجام به دنبال پیاده سازی اهداف شوم خود است.

قاسمی با اشاره به اهداف آمریکا در مقابله با جمهوری اسلامی ایران گفت: آمریکایی ها به دنبال سلطه علمی، ساختاری و مردم ستیز در جمهوری اسلامی ایران هستند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها