خبرهای داغ:
همایش شکوه ایستادگی بسیجیان بجنورد به مناسبت هفته بسیج در بجنورد در مصلای امام (ره)برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۰۱۶۰۵
|
۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار سید حسن مرتضوی، فرمانده سپاه جواد الائمه خراسان شمالی  در همایش شکوه ایستادگی بسیج به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفان با بیان اینکه وحدت علنی شیعه و سنی در قالب بسیج ایجاد شده است، گفت: اهل سنت با حضور در بسیج در جهت دفاع از ارزش های اسلام، آب و خاک و ناموس ایران به میدان آمده و حضور بسیج از قدرت بسیار بالایی برخوردار است.

وی به ماموریت های سنگین بسیج اهل سنت در جهت مقابله با اشرار و ناامنی ها و گروهک های الحاقی در مناطق سیستان و شمال غرب کشور اشاره کرد وگفت: بسیاری از شهدای که در جهت ایجاد امنیت پایدار تقدیم کرده ایم از اهل سنت بوده اند.

وی افزود: این امر نشان از این دارد که بسیج به عنوان محور وحدت به نقطه ای رسیده که نه تنها اقوام را حول محور اسلام و ارزش ها و ولایت دور هم گرد آورده بلکه وحدت عملی نیز به وجود آورده است.

سردار مرتضوی با بیان این که تفکر بسیج فقط در شیعه و مسلمان محدود نمی شود، اظهار داشت: امروز هر انسان آزادی خواهی که می خواهد در مقابل ظالم ایستادگی کند از بسیج الگو گیری می کند.

فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی با بیان این که بالاترین آمار شهدای ایران و جهان متعلق به بسیجیان است تصریح کرد: امروز بیش از 20 قشر با بسیج ارتباط دارند.

وی متذکر شد: تازمانی که ناهنجاری اجتماعی و فرهنگی در جامعه باشد بسیج مردانه ، آگاهانه و هوشمندانه در صحنه حاضر شده و جلوی تعدی و تجاوز به مرزهای جغرافیایی و ارزشی و دینی را می گیرد.

سردار مرتضوی یکی از مطالبات مهم بسیجیان را استفاده از توانمندی بسیج در جهت کمک به دولت، مردم وپیشرفت انقلاب دانست وگفت: اگر امروز نسخه اقتصاد مقاومتی به عنوان نسخه شفابخش ایران اسلامی مطرح شده بسیجیان این توانمندی و قابلیت را دارند که درتمام عرصه های اقتصاد مقاومتی با همه توان به میدان آیند و بسیاری از مشکلات که در سیستم بروکراسی فعلی کشور قابل حل نیست به راحتی حل کند.

وی اظهار داشت: اگر در خیلی از صحنه ها شاهد برخی از بداخلاقی و مسائل ضد فرهنگی هستیم با بکارگیری و حضور بسیجیان با سرعت بسیار بالایی قابل حل شدن است.

وی یادآور شد: همچنین اگر شاهد هستیم که در برخی نقاط کشور موضوعات امنیتی به وجود آمده و دشمنان قسم خورده انقلاب با برخی گروهک های سرسپرده استکبار ایجاد ناامنی و شرارت می کنند بی شک این حضور هوشیارانه، مردانه و آگاهانه بسیج است که امنیت را به آن سرزمین برمی گرداند.

وی متذکر شد: امروز الگوی امنیت پایدار که به عنوان مدل امنیتی ایران اسلامی تلقی می شود با بسیج و بسیجیان گره خورده و  بسیج  محور وحدت در اقصی نقاط جهان شده است.

حجت الاسلام یعقوبی، امام جمعه بجنورد نیز در این همایش با اشاره به این فرموده رهبری که آمریکا اساس ما را قبول ندارد، خاطرنشان کرد: مذاکره با آمریکا جای خود دارد ولی سازش با آمریکا ممنوع است.

حجت الاسلام یعقوبی افزود: آمریکا گرگ و توطئه گر است و می خواهد از پشت به ما خنجر بزند بنابراین اگر می خواهد ایران در مذاکرات سوریه حضور داشته باشد به این منظور است که قدرت ایران را محدود کرده و زیر نظر بگیرد.

وی ادامه داد: باید بصیرت لازم را دراین میان داشته چراکه آنهایی که می گویند تابوی  آمریکا شکسته شده خواص بی بصیرت هستندو باید در مکتب ولایت کسب بصیرت کنند.

وی تصریح کرد: امروز اگر نگوییم خیانت است ولی  ساده اندیشی است اگر آمریکا را دوست شفیق انقلاب به شمار آوریم.

حجت الاسلام یعقوبی خاطرنشان کرد: باید با الگوی عمار گونه به جلو حرکت کنیم و ولایت فقیه را با نگاه دشمن شناسی یاری کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها