یک هادی سیاسی:

استکبار ستیزی از الویت‌های اصلی امروز جامعه ما است

عبدالرحیم افروغ گفت: اولویت‌های اصلی جامعه امروز ما استکبار ستیزی است، زیرا دنیای استکبار هیچ قدمی به نفع ما بر نمی‌دارد و برای نابودی ما تلاش شبانه روزی انجام می‌دهد.
کد خبر: ۸۶۰۱۵۹۶
|
۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دشتستان؛یکی از هادیان سیاسی سپلاه جوادالائمه این شهرستان در مراسم یادواره شهید نادر مهدوی و شهدای خلیج فارس در شهر برازجان با بیان اینکه وظیفه اصلی ما توجه و عمل به فرمان ولایت فقیه است،گفت:امروز مقام معظم رهبری چندین بار مسئله نفوذ را پشت سر هم مطرح کرده است که وظیفه ما در مرحله اول قبول کردن و در مرحل بعد ساری و جاری کردن آن در جامعه است.

عبدالرحیم افروغ با اشاره به اینکه برای ما قابل باور نیست که سیاست آمریکا تغییر کرده، افزود: در عرصه سیاسی و فرهنگی باید فرمان رهبر را ببینیم و نباید بگذاریم این فکر رواج پیدا کند که آمریکا با ما صلح کرده و شعار مرگ بر آمریکا را لغو کنیم.

وی اضافه کرد:از اولویت‌های اصلی جامعه امروز ما استکبار ستیزی است، زیرا دنیای استکبار هیچ قدمی به نفع ما بر نمی‌دارد و برای نابودی ما تلاش شبانه روزی انجام می‌دهد.

غلامرضا بناری جانشین سپاه جواد الائمه (ع) شهرستان دشتستان نیز گفت:برخی افراد در خصوص شعار مرگ بر آمریکا می‌گویند اگر امام (ره) بود در شرایط کنونی این شعار را حذف می‌کرد،ولی به فرموده مقام معظم رهبری،کسانی که می‌گویند این شعار باید لغو شود یا الفبای سیاست را نمی‌دانند و یا خائن هستند.

یادواره شهید نادر مهدوی و شهدای خلیج فارس به همت پایگاه مقاومت بسیج خدیجه کبری(س) برازجان در حسینیه مصلی جمعه این شهر برگزار شد ./انتهای خبر
ارسال نظرات