فرمانده پایگاه نمونه بسیج خواهران خدابنده:
بسیج شجره طیبه ای است که روز به روز تنومندتر می شود و اقشار مختلفی در آن حضور دارند و این نهاد مردمی،انقلاب اسلامی ایران را محافظت می کند.
کد خبر: ۸۶۰۱۵۵۳
|
۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده پایگاه نمونه بسیج خواهران خدابنده با تبریک هفته بسیج گفت: بسیج شجره طیبه ای است که روز به روز تنومندتر می شود و اقشار مختلفی در آن حضور دارند و این نهاد مردمی،انقلاب اسلامی ایران را محافظت می کند.

معصومه ولیانی با بیان اهمیت اقتصاد مقاومتی افزود: درباره تحقق این امر در پایگاه کوثر قیدار انواع کلاسهای صنایع دستی در حال برگزاری است و همچنین به تازگی یک کارگاه تولیدی پوشاک راه اندازی کرده ام که برای ۱۱نفر اشتغال زایی شده است.

وی با بیان اینکه نزدیک به پنج سال است که مسئولیت فرماندهی پایگاه کوثر شهر قیدار را برعهده گرفته است درباره فعالیت های خود اینچنین گفت: جذب و سازماندهی بسیج،تشکیل حلقه های صالحین،برگزاری هیئت منتظران موعود،اعزام به اردوی راهیان نور و مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، مهد قرآن، کارگاه آموزشی عفاف و حجاب و تحکیم خانواده، برگزاری کلاس های حفظ و قرائت قرآن،جمع آوری جهیزیه و فراخوانی گردانها از جمله فعالیت های پایگاه کوثر شهر قیدار است.

فرمانده پایگاه نمونه بسیج خواهران خدابنده ادامه داد: برگزاری طرح نشاط با برگزاری کلاسهای آموزشی علمی مانند کامپیوتر، زبان انگلیسی و ریاضی، جمع آوری فطریه، ختم قرآن بویژه در ماه مبارک رمضان، غبار روبی مزار شهدا، محرومیت زدایی و سازندگی و در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی کارگاههای آشپزی، خیاطی، پرده دوزی، بافتنی، جعبه سازی و گل سازی در این پایگاه دایر است.

ولیانی به دیگر فعالیت های خود در پایگاه کوثر اشاره کرد و گفت: کمک به نیازمندان و کسانی که بیماری صعب العلاج دارند، تهیه افطاری و پخش کردن آن بین نیازمندان در ماه رمضان، خرید لوازم التحریر و کیف تولید داخل کشور برای متربیان نیازمند حلقه صالحین پایگاه، جذب معلمین و طلاب و افراد تحصیلکرده برای سرگروهی حلقه های صالحین، برگزاری جشن ها در ایام مختلف سال مانند جشن کوثر، چادر، هفته بسیج، دهه فجر، شرکت در نماز جماعت و جمعه از دیگر اقدامات انجام شده است.

فرمانده پایگاه کوثر خدابنده افزود: برگزاری مسابقات ورزشی، اعزام حلقه های صالحین به اردوهای مختلف علمی، فرهنگی و تربیتی، نشست های بصیرتی و سیاسی، تشویق اعضای پایگاه به ترویج رعایت حجاب و عفاف اسلامی در جامعه، چیدن سفره هفت سین استکبار ستیزی متربیان صالحین، تهیه چندین مقاله با موضوعات حجاب، اقتصاد مقاومتی، تهیه نشریه دیواری، گروه سرود و تواشیح و برگزاری مسابقات کتابخوانی از دیگر کارهای پایگاه کوثر خدابنده است.

ولیانی ادامه داد: برگزاری سوگواری و عزاداری و قرائت زیارت عاشورا در ایام مختلف سال، مراسم شیر خواران حسینی، پخت و پخش حلیم و آش نذری، برگزاری مراسم احیاء تا سحر همراه با غذای سحری، ارسال پیامک در مناسبت های مختلف، برگزاری ایستگاه صلواتی در جشن های مناسبتی ملی، سیاه پوش کردن و تزئین پایگاه در ایام مختلف، حضور پر شور در راهپیمایی روز قدس،۱۳ آبان و ۲۲بهمن و نصب بنر در سطح شهر در دهه محرم و صفر از دیگر برنامه هایی است که توسط بسیجیان این پایگاه انجام می شود.

فرمانده پایگاه کوثر خدابنده در پایان سخنان خود به مطالبه مهم رهبری درباره تحقق اقتصاد مقاومتی نیز اشاره کرد و گفت: درباره تحقق این امر در پایگاه کوثر قیدار انواع کلاسهای صنایع دستی در حال برگزاری است و همچنین به تازگی یک کارگاه تولیدی پوشاک راه اندازی کرده ام که برای ۱۱نفر اشتغال زایی شده است و در آینده با آوردن دار قالی به پایگاه، کلاس آموزش قالیبافی هم در پایگاه برای خواهران علاقمند برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات