حوزه بسیج ادارات ناحیه امام سجاد(ع) برگزار کرد
همزمان با هفته مبارک بسیج حوزه ادارات سپاه ناحیه امام سجاد(ع) کرج با همکاری پایگاه بسیج دانشگاه آزاد اسلامی کرج همایشی را برگزار کرد.
کد خبر: ۸۶۰۱۵۱۱
|
۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج،  همزمان با هفته مبارک بسیج حوزه ادارات ناحیه امام سجاد(ع) کرج با همکاری پایگاه بسیج دانشگاه آزاد اسلامی کرج همایش بزرگ کارکنان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج را برگزار کرد.

در این همایش که در سالن همایش های دانشگاه آزاد کرج برگزار شد سرهنگ پاسدار علی خان بابایی فرمانده ناحیه به همراه حجت الاسلام معصوم خانی مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه امام سجاد(ع) و تعدادی از پاسداران ناحیه به همراه تعداد کثیری از کارکنان دانشگاه آزاد حضور داشتند.

در این مراسم یکی از مداحان برجسته کشور در رثای اهل بیت (ع) مداحی نمود و همچنین دکتر نصیر زاده فرمانده بسیج کارکنان دانشگاه های سراسر کشور ضمن سخنرانی در مورد مقام بسیج و بسیجی به فرمان تاریخی حضرت امام (ره ) در مورد تشکیل بسیج مستضعفین اشاره ای داشته و یادآور شد که حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی بر عهده بسیجیان گذاشته شده است.

وی تفکر بسیجی را راهگشای بسیاری از مشکلات کشور ایران و کشورهای منطقه دانست.

در این مراسم از تعدادی از خانواده معظم شهداء بویژه خانواده محترم شهید حسن تهرانی مقدم و همچنین خانواده محترم شهید مدافع حرم محسن کمالی دهقان و همچنین تعدادی از بسیجیان نمونه دانشگاه تقدیر به عمل آمد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها