خبرهای داغ:
فرمانده سپاه اسفراین از حضور حماسی اقشار بسیج در پاسداشت هفته بسیج مستضعفین تقدیر کرد.
کد خبر: ۸۶۰۱۵۰۵
|
۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج،سرهنگ دوم پاسدار مهدی الهی راد فرمانده سپاه شهرستان اسفراین از حضور حماسی اقشار بسیجیان در گرامیداشت هفته بسیج تقدیر کرد.

در پیام مهدی الهی راد آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته ی بسیج یادآور مردان مردی است که به آنچه پیمان با خدا بسته بودند که همانا ثبات قدم و دفاع از حق تا نثار جان بود، وفا کردند و برخی از آنان به پیمانشان وفا کردند و به شرف شهادت نائل شدند و برخی دیگر در انتظار شهادت اند.

هفته ی مبارک بسیج مترادف با نام جوان مردانی است که عطر وجودشان عالمی را پرفروغ و مصفا می کند. بسیج یادآور بلند همتانیست که به دور از وسوسه های دنیا و بی رغبت به زخارف دنیوی به سلاح ایمان و اخلاص مجهز شدند و لباس جهاد بر تن کردند و در دفاعی جانانه از تمام هستی خود گذشتند. 

بزرگ مردانی که بی اعتنا به نام و نان، از مال و منال گذشته بر مرکب راهوار عشق سوار شدند و پرچم مقدس نظام اسلامی را بر بلندای قله های ایثار به اهتزاز درآوردند. 

اینجانب خدمت گزار بسیجیان در شهرستان اسفراین ضمن نثار خالصانه ترین سلام و درود به ساحت مقدس آقا و مولایمان امام زمان (عج) و امام بزرگوارمان، بنیان گذار انقلاب اسلامی، شهدای گرانقدر، خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، آزادگان و پیشکسوتان عرصه ی عزت و شرف، از حضور گسترده و اثرگذار همه ی بسیجیان در برنامه های هفته بسیج به ویژه برنامه ی محوری همایش شکوه ایستادگی در رده های مختلف بسیج ،حوزه ها و پایگاه ها ، اقشار ، متخصصین ، کانون های بسیج و همکاران محترم تقدیر و تشکر می نماییم .

رجاء واثق دارم در پناه خداوند متعال و توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تحت زعامت ولی امر مسلمین جهان، مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)در پاسداری از ارزش های ناب اسلامی و مقابله با دشمن غدار و جبهه استکبار موفق و پیروز باشید. 

مهدی الهی راد

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اسفراین
ارسال نظرات
پر بیننده ها