خبرهای داغ:
همایش بصیرتی کارکنان ناحیه با حضور همسران پاسداران در نمازخانه ناحیه سپاه مانه و سملقان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۰۱۴۹۹
|
۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۵
به گزارش خبرگزاري بسیج، سرگرد بیدکی، فرمانده ناحیه مانه و سملقان در ابتدای این مراسم در خصوص آسیبهایی که خانواده ها را تهدید می کند مطالبی بیان کرد و گفت: پدر و مادر و همه اعضای خانواده باید مراقب باشند تا خدای نکرده در دام دشمنان گرفتار نشوند و منشاء انحرافات اخلاقی و خانوادگی نیز عدم ثبات ایمانی و معنوی در خانواده هاست.

سرگرد بیدکی با اشاره به اینکه نقش زنان در زندگی به مراتب مهمتر از مردان است گفت: نگاه اسلام به زنان یک نگاه جامع و رفیع است به طوری که زنان را منشاء سلامت روحی و روانی جامعه و تربیت فرزندانی صالح می داند.

وی گفت: همراهی زنان در خانواده با مردان می تواند محیط خانه را از هر جهت آرامش بخش نماید.

وی در ادامه افزود: حفظ کرامت زن و شوهر در زندگی و احترام متقابل زن و مرد در زندگی زناشوئی و همچنین همفکری و مشورت در مسائل زندگی از سوی طرفین نقش سازنده ای در مدیریت زندگی دارد.

در ادامه حجت الاسلام احمد زاده امام جمعه شهر آشخانه در جمع همسران پاسداران گفت: به دلیل نقش ارزنده ای که زنان در اجتماع و خانواده دارند دشمنان نیز نوک حمله فرهنگی خود را به سمت زنان و دختران نشانه گرفته اند.

وی افزود: رعایت حجاب اسلامی و دوری از لقمه حرام در زندگی و احترام متقابل، توجه به مسائل تربیتی و دینی و معنوی در فرزندان از محورهای یک زندگی سالم و اسلامی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها