عضو شورای اسلامی شهر فومن گفت: اگر امروز سران کشورها ساعت ها با رهبر انقلاب اسلامی دیدار می کنند و یا در تمام رسانه نام ایران برده می شود این نشان قدرت ایران اسلامی به برکت ولایت فقیه و خون شهیدان است.
کد خبر: ۸۶۰۱۴۷۷
|
۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، نورالدین نعمتی از یادگاران دوران دفاع مقدس و جانباز و آزاده سرافراز در مراسم یادواره ۱۴شهید والامقام روستای شنبه بازار که در مسجد ولیعصر (عج) برگزار شد به بیان خاطراتی از شهدا، دوران جنگ و قدرت ایران اسلامی پرداختند.

وی تصریح کرد: همه ما حول محور و در خط ولایت باید باشیم و رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس همیشه گوش به فرمان امام(ره) بودند.

عضو شورای اسلامی شهر فومن گفت: اگر امروز سران کشورها ساعت ها با رهبر انقلاب اسلامی  دیدار می کنند و یا در تمام رسانه نام ایران برده می شود این نشان قدرت ایران اسلامی به برکت ولایت فقیه و خون شهیدان است.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام موسوی امام جمعه ماسال اضافه کرد: پیام شهدا به من و شما دفاع از ولایت فقیه، مبارزه با استکبار و ایستادگی در مقابل زر و زور است.

وی خاطرنشان کرد: بالندگی، شکوه، عظمت و امنیت را شهدای عزیز به ما داده اند و امروز وظیفه ماست در برابر نفوذ دشمن و هشدارهایی که مقام معظم رهبری در این خصوص داده اند هوشیار باشیم و وظیفه ما بصیرت و ایستادگی و تکریم و تجلیل از شهیدان است.

در پایان حاضرین با مداحی یاد شهدا را گرامی داشتند.

ارسال نظرات