طی جلسه ای با حضور مسئولین ورزش در شهرستان نظرآباد؛
طی جلسه ای که با هدف تشکیل شورای قشر بسیج ورزشکاران و با حضور فعالان علمی و ورزشی شهرستان نظرآباد در اداره ورزش و جوانان این شهرستان برگزار شد، مقرر گردید شورایی برای قشر بسیج ورزشکاران شهرستان تشکیل شود.
کد خبر: ۸۶۰۱۴۶۹
|
۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۱
تشکیل شورای قشر بسیج ورزشکاران کلید خورد

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، طی جلسه ای که صبح روز شنبه مورخه۱۳۹۴/۰۹/۰۷ که با هدف تشکیل شورای قشر بسیج ورزشکاران و با حضور فعالان علمی و ورزشی شهرستان نظرآباد در اداره ورزش و جوانان شهرستان نظرآباد برگزار شد،مقرر گردید شورایی برای قشر بسیج ورزشکاران شهرستان تشکیل شود.
در ابتدای جلسه محمد ورزدار مسئول بسیج ورزشکاران شهرستان نظرآباد ضمن عرض خیر مقدم و تقدیر و تشکر از شرکت کنندگان در این جلسه از دلایل تشکیل این شورا و نحوه ی عملکرد و همچنین اهمیت آن در شهرستان خصوصا کل کشور خبر داد.
 ورزدار گفت: هدف از تشکیل این شورا صرفا هدفی اجرایی نبوده بلکه  تشکیل ساختمان و اتاق فکر متشکل از افرادی که صاحب فکر و نظریه در حوزه ورزش و فرهنگ سازی در امر ورزش شهرستان هستند می باشد.
تشکیل شورای قشر بسیج ورزشکاران کلید خورد
وی افزود: بسیج اصناف ،ادارات و تمامی اقشار بسیج در زمینه های خود باید بر وظیفه بسیجی خود عمل کرده و بر تشکیل این شورا راغب باشند.

در ادامه روستاکاری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نظرآباد این حرکت را یک حرکت ارزشمند و پایدار جهت ارتقای سطح ورزش شهرستان علی الخصوص در حوزه بسیج دانست و خاطر نشان کرد:اداره ورزش و جوانان شهرستان تمامی توان و نیروی خود را جهت ادامه این عمل مثبت و کارآمد بکار خواهد بست.

همچنین دکتر مهدی بهزاد عضو شورای اسلامی شهر نظرآباد با مفید دانستن این عمل سازنده از همکاری صمیمانه خود در به ثمر نشاندن این امر خیر و خداپسند را اعلام داشت.
تشکیل شورای قشر بسیج ورزشکاران کلید خورد
 در پایان جلسه نیز طی رأی گیری که از اعضای شورا صورت گرفت،آقای جواد روستاکاری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نظرآباد بعنوان رئيس شورا،آقای مهدی شهبازی نایب رئیس و محمد ورزدار مسئول بسیج ورزشکاران شهرستان نظرآباد بعنوان دبیر شورا انتخاب شدند.

خبرنگاران افتخاری بسیج استان البرز؛سید محسن حسینی،ابراهیم باباپوری اصل
ارسال نظرات
پر بیننده ها