خبرگزاری بسیج: هنرمند فعال در عرصه قلمزنی خواستار خرید محصولات تولیدی هنرمندان بسیجی از سوی ارگان ها و سازمان های مختلف بویژه بسیج سازندگی در جهت حمایت از هنرمندان و تقویت و توسعه اقتصاد مقاومتی شد.
کد خبر: ۸۶۰۱۴۵۱
|
۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۰

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ حمید قادری، هنرمند قلمزن شهرستان شهریار، در غرفه نمایشگاه اقتصاد مقاومتی که به همت بسیج سازندگی ناحیه مقاومت حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) در ضلع شرقی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) برگزار شده است، با بیان این مطلب افزود: به دلیل نداشتن بودجه و نامناسب بودن وضع مالی قادر به گرفتن کارگر نیست و فقط به همراه همسر خود در این زمینه فعالیت می کند.

وی خاطر نشان کرد: در یک کارگاه کوچک دوازده متری اقدام به ساخت صنایع دستی قلمزنی می کند که از سازمان صنایع دستی بعد از چند سال موفق به دریافت وام 5 میلیون تومانی شده که قرار بوده با سود 4 درصد محاسبه شود اما چون نتوانسته دو نفر ضامن معرفی کند مدت دریافت وام بیش از یک سال طول کشید و در نهایت با 22 درصد سود وام رادریافت کرده است.

وی افزود: سازمان بسیج سازندگی سپاه می تواند با خرید محصولات هنرمندان به منظور اهدای جوایز به برگزیدگان رتبه های برتر جشنواره ها و مسابقات مختلف ورزشی و فرهنگی از هنرمندان حمایت کند و در توسعه و گسترش اقتصاد مقاومتی گام موثر تری بردارد.  

ارسال نظرات