خبرگزاری بسیج: امام جمعه مهربان در خطبه های این هفته نماز جمعه این منطقه، با اشاره به مشکلات بهداشت و درمان مهربان، از نبود پزشک متخصص در این منطقه انتقاد کرد.
کد خبر: ۸۶۰۱۴۰۱
|
۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام مرسلی تاکید کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما لازم است مسئولان استانی توجه ویژه به این منطقه داشته باشند.

وی به مشکلات آموزش و پرورش این منطقه هم نگاهی داشت و اظهار داشت: با توجه به تحصیل دانش آموزان کم برخوردار در مدارس شبانه روزی مهربان، متاسفانه به علت کمبود بودجه، نبود امکانات آموزشی و تغذیه این دانش آموزان در مشکل هستند که لازم است مسئولین استانی و خیرین نگاه خاصی به این دانش آموزان داشته باشند.

امام جمعه مهربان در سخنانی مقدماتی خود نیز با اشاره به تحولات جهانی و کشور، برگزاری سومین اجلاس سران مجمع کشورهای صادر کننده گاز در تهران را خط بطلانی به انزوای ایران دانست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، دیدار بدون تشریفات رئیس جمهور روسیه(پوتین) با رهبر فرزانه انقلاب را حاوی پیام مهمی برای همه دولت ها دانست.

حجت الاسلام مرسلی به هفتم آذر(روز نیروی دریایی) اشاره کرد و بیان داشت: نیروی دریایی یک نیروی سیاسی، بین المللی، علمی و نظامی است که مایه مباهات و غرور ملی برای تک تک ایرانیان است.

وی با بیان اینکه هشتم آذر به روز جهانی همبستگی با ملت فلسطین نامگذاری شده، تصریح کرد: هر چند که یک روز در تقویم به نام ملت فلسطین است و جای خرسندی دارد، ولی عملا هیچ کاری را انجام نمی دهند و حتی سازمان ملل هم تبدیل به نوکری حلقه به گوش استکبار جهانی شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها