رئیس سازمان بسیج مستضعفین در خصوص افرادی که بسیج را به تندروی و افراط محکوم می کنند گفت: برخی افراد معیارشان حقوق بشر غرب، آمریکا و ظلم حاکم بر دنیا است و اگر کسی بر علیه آن سخن بگوید به افراط و تفریط متهم می شود.
کد خبر: ۸۶۰۱۳۹۹
|
۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۱

سردار محمدرضا نقدی در گفتگو با خبرنگار خبر گزاری بسیج  درخصوص برخی افراد که خود را صاحب انقلاب می دانند و بسجیان را به تندروی و افراط متهم می کنند، اظهار داشت: ملاک افراط و اعتدال باید تعریف شود؛ ملاک ما برای حرکت در مسیر عدالت، قرآن و کلام اهل بیت است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه فرمایشات امام بزرگوار و مقام معظم رهبری خط عدالت است، ادامه داد: برخی افراد معیارشان حقوق بشر غرب، آمریکا و ظلم حاکم بر دنیا است و اگر کسی بر علیه آن سخن بگوید به افراط و تفریط متهم می شود.
وی با تاکید بر اینکه معیار افراد باید مشخص شود افزود: شاخص بسیج امروز کلام اهل بیت(ع) و سخنان امام راحل و ولایت فقیه است اگر از آن جلو بزنیم می شود افراط و اگر از آن عقب بمانیم می شود تفریط.
جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج پیرامون کسانی که معیارشان آمریکا و سازمان های صهیونسیتی است گفت: براساس همین معیارها بسیجی ها را تندرو و افراطی معرفی می کنند در صورتی که آنها هیچ گاه در سخنانشان صداقتی ندارند .
سردار نقدی با بیان اینکه اگر آمریکاها 250 نفر را در یک بیمارستان بکشد آقایان سکوت پیشه می کنند معلوم است اینها معیارهایشان غلط است.

 

ارسال نظرات