خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: امام جمعه اهر در خطبه های این هفته نمازجمعه این شهرستان گفت: پیش بینی حضرت امام خمینی (ره) در مورد ارتش بیست میلیونی الحمدالله به منصه ظهور رسیده و الان در حدود بیست و چهار میلیون نفر از جمعیت کشورمان در بسیج سازماندهی شده اند.
کد خبر: ۸۶۰۱۳۷۳
|
۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام جواد حاجی زاده افزود: به حول و قوه الهی این شجره طیبه رفته رفته از نظر کمی و کیفی رو به پیشرفت است و اینکه امروزه مملکت ما دست نخورده مانده به برکت وجود ولایت و سربازان ولایت است که به شکر خدا همه نیروهای مسلح ما و همه ملت ایران بسیجی هستند.

وی به دهم آذر سالروز شهادت آیت الله مدرس در سال 1316 که به نام روز مجلس نامگذاری شده، اشاره و خاطرنشان کرد: مجلس دارای اهمیت خاصی بوده و خانه ملت و امت اسلامی است و باید در انتخاب نمایندگان به خصوص نمایندگان مجلس خبرگان دقت کنیم.

حجت الاسلام حاجی زاده تاکید کرد: با توجه به وظیفه سنگینی که در انتخابات بر دوش داریم، از طایفه گرایی و اعمال خلاف شرع خودداری و به تکلیف الهی خود عمل کرده و بخاطر رضای خدا و پایداری جمهوری اسلامی افرادی را که همچون آیت الله مدرس دلسوز باشند انتخاب کنیم.

خطیب نمازجمعه اهر به 12آذر سال روز تصویب قانون اساسی در سال 1358 و روز قانون اساسی ایران نیز اشاره و بیان کرد: قانون اساسی ما خون بهای شهدای ما بوده و از مترقی ترین قوانین اساسی دنیاست.

حجت الاسلام حاجی زاده با اشاره به حرکات اخیر ترکیه تاکید کرد: توصیه دلسوزانه من به دولت همسایه ترکیه این است که نگرش خود را عوض و در سیاست غلط خود را تجدیدنظر کرده و بجای اینکه هوای استکبار و دولت آمریکا را داشته باشد، در رابطه با سوریه و مبارزه با تروریسم به ایرانی که ام القری اسلام است، ملحق شده و در کنار روسیه، ایران و سوریه به مبارزه با داعش و تروریسم بپردازد.

حاجی زاده سومین اجلاس سران کشورهای صادرکننده گاز را مهم برشمرده و ادامه داد: در کنار این اجلاس در دیدارهای رؤسای جمهور این کشورها با مقام معظم رهبری، حضرت آقا فرمایشات مهمی را ایراد فرمودند که ارتقای سطح روابط و تأمین منافع ایران، مسائل اسلامی و خطراتی که جهان اسلام و منطقه را تهدید می کنند، مقابله با سلطه آمریکا و دیگر زورگویان بین المللی، مبارزه با داعش و گروه هایی که چهره اسلام را به نفع غرب مشوه می نمایند، خنثی کردن توطئه های آمریکا و مسائل دیگر از جمله فرمایشات حضرت آقا بود.

وی در پایان ضمن گرامیداشت روز جهانی همبستگی با ملت فلسطین، روز بزرگداشت شیخ مفید، روز جهانی مبارزه با ایدز، روز شهادت میرزا کوچک خان جنگلی و روز جهانی معلولین، روز نیروی دریایی را که به مناسبت عملیات غرور آفرین مروارید در سال 1359 به روز نیروی دریایی نامگذاری شده است، به دریانوردان دریادل تبریک گفت و از خداوند برای همه نیروهای مسلح نظام اسلامی پیروزی مسئلت کرد.

ارسال نظرات