در اولین اجلاس مجمع بسیج کارمندان استان بوشهر؛
فرمانده سپاه خاتم الانبیاء(ص) شهرستان عسلویه در اجلاس مجمع بسیج کارمندان استان بوشهر گفت: بسیج کانون امکانات معنوی است که اگر بخواهیم مقابل استکبار جهانی بایستیم تمام این راه‌های مقابله در بسیج نهفته است.
کد خبر: ۸۶۰۱۲۹۳
|
۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان عسلویه؛ اولین اجلاس مجمع بسیج کارمندان استان بوشهر در شهرستان عسلویه در حال برگزاری است.

این اجلاس به همت حوزه مقاومت بسیج کارمندی حضرت سید الشهداء(ع) شهرستان عسلویه و با همکاری سپاه خاتم الانبیاء(ص) و سازمان منطقه ویژه اقتصادی انژی پارس در پایتخت انرژی کشور و به میزبانی سازمان منطقه ویژه انرژی پارس در حال برگزاری است.

سرهنگ پاسدار محمود شریفی فرمانده سپاه خاتم الانبیاء(ص) شهرستان عسلویه در این اجلاس با تبریک به مناسبت هفته بسیج گفت: بسیج بر گرفته از خط بزرگان دین همچون امامان و منطقی‌ترین راه پیروزی و پیشرفت است.

وی در ادامه افزود: شجره طیبه بسیج در زمان‌های گذشته وجود داشته است اما با این سازماندهی و انسجام فتح الفتوحی بود که امام(ره) انجام داد و این شجره را به جایی رساند که همه عالم از ثمره این شجره چشیدند.

شریفی اظهار داشت: بسیج تجلی گاه صفات و اراده الهی است و هر آنچه  صفات نیک و ارزش‌ها برای خداوند می‌دانیم باید نهاد بسیج به آن مسلح گردد.

فرمانده سپاه خاتم الانبیاء(ص) شهرستان عسلویه تصریح کرد: بسیج کانون امکانات معنوی است که اگر بخواهیم مقابل استکبار جهانی بایستیم تمام این راه‌های مقابله در بسیج نهفته است.  

وی در ادامه بیان داشت: اخلاص درعمل، شاخص ترین خصوصیت یک بسیجی است که اگر این اخلاص از بسیج گرفته شود بسیج کالبدی می‌شود که روح ندارد.

 

ارسال نظرات