برگزاری صبحگاه شکوه ایستادگی در قائم شهر

همزمان با پنجم آذر روز تشکیل بسیج مستضعفین صبحگاه مشترک شکوه ایستادگی با حضور نیروهای بسیجی وانتظامی ودیگر مسئولین شهرستانی در قائم شهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۰۱۲۹۱
|
۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴



خبرگزاری بسیج مازندران، به گزارش روابط عمومی سپاه قائم شهر در این مراسم آیت ا.. معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت :بسیج یعنی حرکت،یعنی استقامت واستواری برای رسیدن به هدف والای انسانی،بسیج یعنی مقابله با کجرویها و وانحرافها،یسیج یعنی پای علَم الهی ایستادن،آن علَمی که به دست انبیاءبرافراشته وبه دست اولیای خدا سپرده شدودر عصر حاضربه دست فقیه عادل قرار دارد که فرماندهی نیروهای مسلح را در بخشی از کره خاکی به دست دارد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در ادامه افزود : در طول تاریخ همه انبیاء واولیای الهی در برابر زور گویان ومستکبران عالم ایستادگی ومقاومت کردند وانقلاب اسلامی ما نیز به رهبری امام راحل همین مسیر را ادامه داد تا اینکه دشمنان با تحمل شکست به عقب نشستند وبا تشکیل گروههای منحرف از القاعده و طالبان وداعش در صدد ضربه زدن به این انقلاب و وحدت مسلمین هستند.

امام جمعه شهرستان قائم شهر در پایان اذعان نمود : استکبار از مقابله مستقیم با ملت بزرگوار ایران اسلامی عاجز است چون این ملت بسیج دارد که تفسیر سوره واعدو لهم مستطعتم من قوه می باشد.

فرمانده سپاه قائم شهر نیز با بیان اینکه بسیج چیزی از خود ندارد جز یک کارت بسیج که آن هم سند شهادتش است عنوان کرد : بسیج خاکریز مستحکم نظام و انقلاب است که دشمن آن را هدف قرار داده است.

یعقوبی درخاتمه افزود : بسیج مقابله بانفوذ دشمن را نه در شعار بلکه در عمل ثابت کرده است وکسانیکه امروز بسیج را به تند روی وافراط گرایی متهم می کنند خود جزئی از پازل دشمن هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار