همایش میثاق خانواده های عاشورایی مازندران با الاله های خوشنام

بمناسبت هفته بسیج همایش همسران ودختران پاسدار سپاه کربلا با حضور در گلزار شهدای خوشنام دفاع مقدس برگزار شد و خانواده های پاسداران با شهدا میثاق دوباره بستند.
کد خبر: ۸۶۰۱۲۸۸
|
۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰



خبر گزاری بسیج مازندران، با همت کانون فرهنگی خانواده پاسداران سپاه کربلا و با حضور همسران و دختران خانواده پاسداران اعم از شاغل، باز نشسته، شهدا و متوفی برنامه ای با عنوان همایش میثاق خانواده های عاشورایی با آلاله های خوشنام در جنب باغ موزه دفاع مقدس مازندران برگزار شد.

این همایش در آخرین روز بسیج در حالی برگزار شد سیل مشتاق بسیجیان در گرد همایی بزرگ بسیج همچون سراسر استان در مرکز استان هم گرد هم آمدند تا آمادگی خود را به رخ جهانیان بکشانند.

خانواده های عاشورایی که در قالب 5 دستگاه اتوبوس و مینی بوس از نقاط مختلف ساری با زمزمه نوای « شهید گمنام ...» به گلزار 8 شهید خوشنام در ساری رسیدند و با غبار روبی گلزار 8 شهید به استقبال مرثیه شهدای کربلا با صدای برادر بسیجی کربلایی میثم نجفی رفتند.

پس از مرثیه سرایی ، با حضور خواهران خانواده پاسدار در نماز خانه گلزار شهدا خواهر پازوکی مسئول کانون فرهنگی خانواده پاسداران سپاه کربلا به سخنرانی پرداخت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار