با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ثارالله

بدرقه کاروان پیاده روی اربعین حسینی پایگاه حضرت اباالفضل علیه السلام

در نیمروز پنجشنبه دقایقی بعد از نماز جماعت ظهر و عصر، باحضور سرهنگ زارع کمالی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ثارالله در صحن مسجد حضرت اباالفضل علیه اسلام محله اکرمیه آیین بدرقه مسافران کربلای معلی، انجام گرفت.
کد خبر: ۸۶۰۱۲۷۹
|
۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: در این بدرقه سرهنگ زارع کمالی و  سرگرد فخرالساعه و سرگرد امیدی فرمانده حوزه یک کوثر با دیدار و مصافحه با زائران این کاروان برای ایشان آرزوی موفقیت نمودند و از جانب کلیه اعضای ناحیه مقاومت بسیج ثارالله از ایشان درخواست دعای خیر داشتند.

حضور پر رنگ نوجوانان و جوانان بسیجی پایگاه حضرت اباالفضل علیه السلام از حوزه یک کوثر و ناحیه مقاومت بسیج ثارالله در این کاروان، برای شرکت در راه پیمایی عظیم اربعین حسینی چشم گیر و جالب توجه بود.
در مراسم بدرقه بسیاری از مشتاقان و جاماندگان از زیارت اربعین حسینی علیه السلام با حضور همراه با مداحی برادر بسیجی سید مصطفی میرغفوری عقده گشایی کردند و برای زائران آرزوی توفیق و صحت و سلامت نمودند.
حجه الاسلام دهقان باغی سخنران مراسم،  امام جماعت مسجد با اشعار زیبای خود و اشاره به آمادگی نیروهای امنیتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرماندهی سردار سرافراز سپاه اسلام، سردار سلیمانی برای حراست و حفاظت از کلیه زوار اربعین آقا امام حسین علیه السلام به زائران و خانواده های ایشان این امید را دادند که مراسم راهپیمایی عظیم اربعین با شکوه بیش از پیش و با قوت برگزار خواهد شد و دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب و تکفیریون خبیث در کاستن از شکوه و صلابت این مراسم جهانی کاری از پیش نخواهند برد.
گفتنی است پایگاه حضرت اباالفضل علیه السلام محله اکرمیه از حوزه یک کوثر ناحیه مقاومت بسیج ثارالله  به فرماندهی برادر پاسدار امیرمحسن حسن نژاد، توانسته است در این منطقه کارنامه عملی خوبی در زمینه های فرهنگ سازی و جهادی و خدمت به محرومین از خود به جای بگذارد و نقش موثری در برگزاری مراسمات و برنامه های فرهنگی ایفا کند، به همین دلیل، در بین مردم منطقه و مسئولین دهیاری اکرمیه جایگاه رضایت بخشی پیدا نموده است.
کاروان زوار اربعین حسینی در میان بدرقه خالصانه و  مشتاقانه اهالی محل، بسیجیان پایگاه حضرت اباالفضل علیه السلام و خانواده های ایشان در قالب دو اتوبوس یزد را به مقصد کربلای معلی ترک کرد.

 

ارسال نظرات