عزیز غضنفری، فرهنگ جهاد و شهادت را نجات بخش انقلاب اسلامی دانست و گفت: ما در مقابل دلاورمردی‌ها و رشادت‌ها شهدا مسؤولیم و باید این از خودگذشتگی‌ها را به نسل جوان منتقل کنیم.
کد خبر: ۸۶۰۱۲۷۶
|
۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰


به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان کنگان؛ در مراسم یادواره شهدای دانش‌آموز شهر بنک، یکی ازهادیان سپاه به نقش و تکلیف دانش آموزان امروز پرداخت و تاکید کرد: دشمنان بعد از جنگ نظامی سراغ جنگ فرهنگی و جنگ نرم آمدند تا بلکه بتوانند با جنگ نرم باورها و اعتقادات دانش آموزان ما را سست و متزلزل کنند، امّا دانش آموزان ما با الگو پذیری از شهید فهمیده، ایستادگی در مقابل با دشمن را تکلیف و مشق خودشان قرار داده‌اند.

عزیز غضنفری افزود: بهترین شیوه مقابله با جنگ نرم دشمن ارتقای تحصیلی و پیشرفت علمی و بینش عمیق سیاسی و معرفتی در بین دانش آموزان است و امید می‌رود دانش آموزان عزیز در این امور ذکر شده بسیار کوشا باشند.

وی فرهنگ جهاد و شهادت را نجات بخش انقلاب اسلامی دانست و گفت: ما در مقابل دلاورمردی‌ها و رشادت‌ها شهدا مسؤولیم و باید این از خودگذشتگی‌ها را به نسل جوان منتقل کنیم.

وی اظهرداشت: باید تلاش کنیم تا روز به روز برهمدلی همه افزوده شود تا بتوانیم ارزش‌های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی ایران را و همچنین در راس همه آنها ماندگارهای تاریخ را که شهدا هستند، پاس بداریم.

اجرای شعر و همچنین تجلیل از خانواده‌های شهدای دانش آموز شهر بنک از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

لازم به ذکر است؛ مراسم یادوراه شهدای دانش آموز شهر بنک به همت حوزه بسیج دانش اموزی سپاه ناحیه کنگان و بسیج فرهنگیان، در محل دبیرستان دخترانه شهید تشانی برگزار شد که در این مراسم فرمانده سپاه، مدیرآموزش و پرورش و جمعی ازمسولین حضور داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها