حسن پور با اشاره به محتوای آموزشی این دوره ها خاطر نشان کرد: به صورت کلی دو محتوای تخصصی و عمومی متناسب با هر دوره و اهداف سازمانی آن لحاظ شده بود ...
کد خبر: ۸۶۰۱۲۵۵
|
۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی، حجت الاسلام حسن پور مسئول معاونت تعلیم و تربیت سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به برگزاری 10 دوره آموزشی دانشجویی متمرکز در تابستان سال 1394، از حضور قریب به 6500 دانشجو در این دوره ها خبر داد.

وی در تبیین اهداف برگزاری این دوره های آموزشی تصریح کرد: اهداف هر کدام از دوره ها ضمن همگرایی کامل با اهداف بالادستی مجموعه بسیج، اهداف جزئی مخصوص به خود را دارا بوده اند. اماهدف کلی تمامی دوره ها حول و محور توانمندسازی دانشجویان در حوزه های معرفتی، بصیرتی و تشکیلاتی بود که در راستای تحقق مطالبات بحق مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) پیرامون تربیت نیروی هم طراز انقلاب اسلامی نقش ایفا می کند.

حسن پور با اشاره به محتوای آموزشی این دوره ها خاطر نشان کرد: به صورت کلی دو محتوای تخصصی و عمومی متناسب با هر دوره و اهداف سازمانی آن لحاظ شده بود و در همین راستا به صورت کارشناسی شده، واحدهای تخصصی و عمومی برای این دوره ها توسط تیمی متخصص و مجرب طراحی، تدوین و تبیین گردید و به منظور اجرای صحیح و درست این محتوا در مقام عمل و اجرا، از تدریس 200 استاد توانا و کاردان در زمینه های تخصصی بهره مند شدیم.

وی در ادامه پیرامون دوره شهید چمران بیان داشت: در این دوره بعد از برگزاری دوره در مردادماه امسال، به منظور فهم عمیق و مشترک متربیان و دانش پژوهان مبنی بر چگونگی تشکیل حلقه های مطالعاتی و تربیتی صالحین، طرح تداوم به نگارش درآمد که در آن طرح با حضور فعال در استان ها به آموزش موارد فوق الذکر با حضور اساتید و گردهمایی شرکت کنندگان آن دوره، در استان مربوطه اهتمام لازم و جدی به عمل آمد، که طرح تداوم دوره شهید چمران با موفقیت کامل و استقبال ارزشمند شرکت کنندگان دوره در 11 استان کشور در طی یک بازه زمانی 45 روزه برگزار گردید.

گفتنی است سطحِ دو این دوره در زمستان سال جاری برگزار خواهد شد و دستورالعمل اجرایی آن و نحوه ی گزینش و شرایط عمومی و تخصصی آن از طریق سایت سازمان بسیج دانشجویی کشور به نشانی www.bso.ir  متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد. 
ارسال نظرات