خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین گفت: در ابعاد گوناگون بسيج و تفكر بسيجي مثل خورشيد مي درخشد و عملكرد آن روح طراوت و سرزنده و اميد را در جامعه اسلامي خودمان بوجود مي آورد.
کد خبر: ۸۶۰۱۲۲۷
|
۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، حجت الاسلام حسین عدالتی شربیانی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در مراسم نشست بصیرتی شهرک نظام آباد با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: نهاد مقدس بسیج را مي توان يكي از نهادهاي حافظ منافع و هويت ملي و ديني و ارزش‌هاي انقلاب دانست كه داراي كاركرد بازدارندگي نسبت به تهديداتي است كه فرا روي اهداف نظام اسلامي وجود دارد به خاطر همين توانمندي هاي ارزشمند بسيج است.

وی خاطر نشان کرد:  در ابعاد گوناگون بسيج و تفكر بسيجي مثل خورشيد مي درخشد و عملكرد آن روح طراوت و سرزنده و اميد را در جامعه اسلامي خودمان بوجود مي آورد.

این مسئول به ویژگی ها و شرایط بسیجیان اشاره کرد و اذعان داشت: تقوای الهی و خودسازی،  شناخت معارف دینی و بصیرت و آگاهی از جمله شرایطی است که یک بسیجی باید داشته باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در ادامه به مسئله نفوذ دشمن در کشور اشاره کرد و گفت: نفوذ به معنای داخل شدن و تاثیر گذاشتن بر چیزی است و در صدد بر اندازی آن کشور است حال این نفوذ می تواند از داخل یا خارج از کشور باشد.

وی گفت: در دوره پهلوی بحث نفوذ دشمن با وابسته شدن به غرب در جریان بود و در دوره سازندگی و دفاع مقدس با نفوذ در میان مسئولان کشور بود که این نشان می دهد دشمن در هر دوره به دنبال نفوذ بوده است.

این مسئول در خاتمه تأکید کرد: باید ما بسیجی ها سعی کنیم با بصیرت و آگاهی و حضور در صحنه های حساس این دشمن قسم خورده را شکست دهیم.

4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها