مسؤول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر گفت: ضریح خیمه گاه ابوالفضل العباس(ع) روز جمعه(6آذر) عملیات نصب آن در کربلا به پایان رسید و ضریح یک هفته قبل از اربعین میزبان زائران در کربلا خواهد بود.
کد خبر: ۸۶۰۱۲۲۶
|
۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰
 به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛ عبدالرضا مطاف مسؤول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر در گفتگو با بسیج در خصوص نصب ضریح خیمه گاه ابوالفضل العباس(ع) در کربلا اظهار داشت: ضریح خیمه گاه ابوالفضل العباس(ع)  روز جمعه(6آذر) عملیات نصب آن در کربلا به پایان رسید و ضریح یک هفته قبل از اربعین میزبان زائران در کربلا خواهد بود.

وی افزود: هم اکنون جمعیت زیادی از زائران در محل خیمه گاه ابوالفضل العباس(ع) عشق خود را نسبت به ابوالفضل العباس(ع) ابراز می‌دارند.

مسؤول ستاد بازسازی عتبات عالیات از ساخت ضریح خیمه گاه امام حسین(ع) و حضرت قاسم(ع) خبر داد و خاطرنشان کرد: کاروان علمدار کربلا برای ساخت ضریح خیمه گاه امام حسین(ع) و حضرت قاسم(ع) بعد از اربعین مصادف با 21صفر حرکت خود را از مرزهای شمالی کشور آغاز کرده و و پس از عبور از شهرستان‌های گناوه، دیلم وشهرستان‌های دشتستان و بخشی از تنگستان وارد بوشهر می‌شود.

مطاف اظهار داشت: مراسم افتتاحیه ساخت ضریح خیمه گاه امام حسین(ع) 28 صفر در شهر بوشهر با حضور آیت الله صفایی بوشهری، استاندار بوشهر و مسوولان استان برگزار می‌شود.

وی افزود: همچنین مراسم افتتاحیه ساخت ضریح خیمه گاه حضرت قاسم(ع)29 صفر در شهرستان دشتستان با حضور مردم و مسؤولان برگزار می‌شود.

ارسال نظرات