خبرگزاري بسيج: يكي از نخبگان بسيجي سپاه امامت تبريز، ولايتمداري، مسئولیت پذیری و انقلابي بودن را از ويژگي هاي يك بسيجي برشمرد و گفت: بسيجي؛ كسي است که در هر میدانی نیاز باشد، با اطاعت از ولایت در خط مقدم بوده و در این مسیر جان و مال و همه وجود خود را فدا می کند.
کد خبر: ۸۶۰۱۲۱۱
|
۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷

حامد هاشم زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، با اشاره به فرمايش امام خميني(ره) که بسیجیان نام و نشان در بی نشانی گرفته اند، افزود: بسیج یعنی آن هایی که بدون هیچ توقعی با همه توان خود در راه حفظ انقلاب، آرمان های امام راحل و شهدا در تکاپو و جنب و جوش هستند.

وي بصيرت را از خصايص اصلي بسيجيان مخلص عنوان و تاكيد كرد: اگر بسیج نبود، موج بیداری اسلامی الگو گرفته شده از انقلاب اسلامی در منطقه فرا نمی گرفت و تا ابد کشورهای اسلامی زیر یوغ استکبار له می شدند.

هاشم زاده با اشاره به اقتصاد مقاومتي و نقش بسيج در توسعه اين فرهنگ، تصريح كرد: اگر بسیج و روحیه بسیجی نباشد، برخی نااهلان داخلی کشور را مصرف کننده کالاهای خارجی کرده و با واردات بی رویه، اقتصاد کشور را فلج می کنند.


وي در پايان صحبت هاي خود با توجه به وصیت شهید احمدرضا احدی که حرف امام راحل بر زمین نماند، از بسيجيان خواست با تبعيت از ولايت فقيه، روحيه انقلابي و ولايي خود را حفظ كرده و در راه اعتلاي اسلام و نظام، از هيچ كوششي دريغ نكنند.

حامد هاشم زاده فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد رشته مهندسی شیمی – پیشرفته از دانشگاه صنعتی سهند تبریز است كه در عرصه هاي مختلف علمي، فرهنگي و ورزشي فعاليت مي كند و كسب رتبه نخست در مقطع كارشناسي ارشد، داور ممتاز كشتي و معاون علمي پایگاه شهید خلیل فاتح تنها بخشي از فعاليت هاي وي است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها