خبرهای داغ:
رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی: امروز کسانی که باید مورد لعن قرار گیرند که با تشکیل اتاق فکر، در تلاشند تا به انقلاب اسلامی ضربه وارد کنند.
کد خبر: ۸۶۰۱۲۰۶
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین مهدی رحیم آبادی در اجتماع بزرگ بسیجیان نهبندان که به مناسبت پنجم آذرماه برگزار شد با اشاره به ویژگی های انقلاب اسلامی گفت: ثمره مهم  انقلاب اسلامی زمینه سازی برای ظهور امام زمان (عج) است.

وی افزود: مقام معظم رهبری روز گذشته در جمع بسیجیان فرمایشات بسیار مهمی را بیان نمودند که ما و همه ی بسیجیان باید تبیین کننده و ترویج کننده فرمایشات رهبر انقلاب باشیم تا بتوان زمینه ساز تحقق اهداف انقلاب اسلامی باشیم.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی ادامه داد: امروز کسانی که باید مورد لعن قرار گیرند که با تشکیل اتاق فکر، در تلاشند تا به انقلاب اسلامی ضربه وارد کنند.

 رحیم آبادی با اشاره ارکان و اهداف حکومت های الهی گفت: رهبران الهی و مردم دو رکن مهم حکومت های اسلامی هستند.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی تصریح کرد: امروز به آنجایی رسیده ایم که دشمنان را در خاکریزهای خودشان متوقف کرده ایم و این موضوع تنها با تفکر بسیجی به دست آمده که امروز در کشورهای منطقه شکل گرفته است و قطعا دشمنان شکست خواهند خورد.

رحیم آبادی با اشاره به موضوع نفوذ گفت: امروز بعضی از افراد داخلی که نفس نفوذ به آنها رسیده است برای استکبار فرش قرمز پهن کرده اند و این موضوع را افتخار می دانند  اما باید بدانند که این کارها ما را دچار مشکل می کند. 

وی یادآور شد: آنهایی که در طول تاریخ نفس نفوذی ها به آنها رسیده شکست خورده و رسوا شده اند. 

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی با بیان اینکه ذلت منافقین یکی دیگر از اهداف حکومت های اسلامی است گفت: سومین هدف حکومت های اسلامی رهبری عملی مستضعفان جهان و نشان داده راه عزت است. 

رحیم آبادی افزود: مبنای حکومت ما ولایت است و امروز پیروزی هایی که به دست آورده ایم و به چنین جایگاهی رسیده ایم به دلیل داشتن روحیه ی بسیجی است و امروز هر کشوری که در مقابل استکبار ایستادگی می کند از ایران اسلامی الگو برداری کرده است.

وی تاکید کرد: امروز عشق و علاقه ی ملت به ولی فقیه بر هیچ کس پوشیده نیست اما در بعد عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب چه مسئولان و چه مردم عقب هستند و باید به دغدغه های مقام معظم رهبری توجه ویژه داشته باشیم. 

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی ادامه داد: امروز دشمنان در تلاش هستند تا از طریق نفوذ باور نسبت به ولایت را تغییر بدهند و با شایعه پراکنی در شبکه های ماهواره ای و شبکه های اجتماعی تلاش می کنند تا به این هدف خود برسند و به کشور ضربه وارد کنند. 

رحیم آبادی خاطر نشان کرد: باید ابزار آگاهی و بصیرت خود را بالا ببریم تا در این جریانات ضربه نبینیم و قطعا با هوشیاری توطئه ی دشمنان شکست خواهد خورد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها