خبرهای داغ:
فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز خبر داد:
سرهنگ حسینی گفت: نقشه ای که استکبار جهانی دنبال می کند «نفوذ فرهنگی و سیاسی» و اثرگذاری بر ذهن نوجوانان و جوانان است.
کد خبر: ۸۶۰۱۱۹۹
|
۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴
سرهنگ پاسدار سیدحسین حسینی، فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز  در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هفته بسیج امسال رنگ و بوی اربعین امام حسین(ع) را دارد، گفت: شعار محوری این هفته «بسیج دست قدرت خدا» انتخاب شده است.

وی افزود: یکی از نعمت‌های الهی و از یادگاران بزرگ امام راحل، تشکیل بسیج بود؛ نیرویی که از خود مردم برای خدمت و دفاع از انقلاب اسلامی که خود مردم ایجاد کردند، شکل گرفت.

سرهنگ حسینی با بیان اینکه بسیج همچنین برای دفاع از ارزش‌هایی که مردم به آن اعتقاد دارند، شکل گرفته است، گفت: بر اساس آرمان‌های امام و مردم و برای بیرون راندن طاغوت و کفر، نهاد مقدس بسیج با شعار نه شرقی، نه غربی جمهوری اسلامی و هیهات من الذله شکل گرفت.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز خاطرنشان کرد: اینکه می‌گوییم بسیج دست قدرت خداست برای آن است که بسیج با حضور در تمامی صحنه‌های مورد نیاز انقلاب اعم از عرصه‌های فرهنگی، دفاعی،‌ سازندگی و غیره به دنبال حراست از انقلاب اسلامی است.

وی با تصریح اینکه یکی از موضوعات اساسی هفته بسیج امسال، موضوع استکبارستیزی است، افزود: آخرین نقشه‌ای که دشمن دارد آن را دنبال می‌کند، بحث نفوذ فرهنگی و سیاسی و یا نرم است و در این راستا دشمن به دنبال این است که در ذهن جوانان و نوجوانان ما، خود را به عنوان یک دوست جا بزند و به عنوان پیشرفت اقتصادی، علمی و صنعتی می‌خواهد به ما کمک کند و دست از تحریم‌ها بردارد اما ما می‌دانیم که این‌ها همه نقشه دشمن است.

حسینی با اشاره به اینکه دشمن در فتنه‌های نظامی، امنیتی، اقتصادی، سیاسی که رو در روی نظام ما قرار گرفته بود، شکست خورده است اما اکنون به دنبال فتنه نفوذ است، گفت: دشمن تلاش می‌کند تا چهره خود را تطهیر کند و این‌گونه وانمود کند که در سایه دوستی با می‌توانید پیشرفت کنید اما در همه فتنه‌ها، اصلی‌ترین مورد و موضوعی که دشمن را شکست داده است، حضور مردم در صحنه و آگاهی آن‌ها و نقش رهبری و ولایت فقیه و همچنین دست نصرت الهی است.

وی با تأکید بر اینکه قطعاً با حضور و آگاهی مردم، دشمن شکست خواهد خورد، به تشریح برنامه‌های هفته بسیج این ناحیه از سپاه پرداخت و گفت: بیش از 200 برنامه فرهنگی، ورزشی، سازندگی و غیره در هفته بسیج امسال اجرا می‌شود که شاخص 100 برنامه آن متمرکز بر موضوع بصیرت‌افزایی،‌ استکبارستیزی و دشمن‌شناسی است و این برنامه‌ها در مدارس، مساجد، ادارات، نمازهای جمعه و غیره برگزار خواهند شد.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز از تجلیل نخبگان قرآنی بسیجی این ناحیه از سپاه در این ایام خبر داد و گفت: تجلیل از نخبگان بسیجی در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، قرآنی و غیره از جمله برنامه‌های هفته بسیج است که در این راستا از بیش از 20 نفر از نخبگان بسیجی تجلیل خواهد شد.

وی با یادآوری اینکه هفته گذشته چهارمین اعزام اردوی راهیان نور دانش‌آموزان را انجام دادیم، افزود: برگزاری جشنواره علمی ـ پژوهشی فرهنگیان بسیجی، بازدید از آسایشگاه جانبازان، میقات صالحین و حضور حلقه‌های صالحین در نماز جمعه، همایش سبک زندگی در حریم خانه با موضوع تهدیدات فضای مجازی، هم‌اندیشی فرماندهان پایگاه‌های مقاومت، برگزاری دوره ضمن خدمت برای فرهنگیان بسیجی، پدافند غیرعامل در یکی از مدارس، تریبون آزاد نقش جوانان در اقتصاد مقاومتی و استکبارستیزی از جمله برنامه‌های هفته بسیج است.

برگزاری محافل انس با قرآن با حضور قاریان و حافظان برتر استان فارس، «شکوه ایستادگی» و اجتماع عظیم 5 هزار بسیجی،  عطرافشانی و غبارروبی قبور مطهر شهدا، ویزیت رایگان مردم مناطق محروم شیراز، افتتاح پایگاه مقاومت مجتمع تجاری خلیج فارس، برگزاری مسابقات ورزشی و پیاده‌روی خانوادگی از دیگر مواردی بود که وی از آن‌ها نام برد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها