معاون سیاسی نیروی دریایی سپاه:

داشتن روحیه‌ی انقلابی نیاز امروز کشور است

عزیز غضنفری وجود روحیه انقلابی در مردم ایران یادآور شد: روحیه انقلابی به معنای بازگشت به خویشتن، اعتماد به نفس و استفاده از تمام ظرفیت‌های کشور که از مولفه‌های قدرت و افزایش اقتدار ملی است می‌باشد و این چنین روحیه انقلابی نیاز امروز کشور است که در گذشته همواره باعث امنیت و حفظ منافع و افزایش اقتدار نظام اسلامی شده است.
کد خبر: ۸۶۰۱۱۹۵
|
۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛مسؤول سیاسی نیروی دریای سپاه کشور در جمع اصحاب رسانه در بوشهر گفت: تاکید رهبر انقلاب بر سیاسی و جناحی نبودن مساله نفوذ نشان از اهمیت این موضوعی است که ارتباط مستقیم به امنیت و منافع ملی کشور دارد و  نباید  تحت تاثیر مباحث سیاسی کمرنگ یا از آن غافل شد.

غضنفری با بیان اینکه نفوذ دارای دو وجه داخلی و خارجی است، اظهار داشت: یک وجه نفوذ، آمریکا و غرب هستند که تصور می‌کنند می‌توانند با سازوکاری که در آن ایران در موضوع هسته‌ای پای میز مذاکره با غرب نشست، پس امکان مذاکره ایران با آمریکا در موضوعات غیر هسته‌ای نیز وجود دارد.

وی در ادامه افزود: اصل مساله نفوذ که در حال حاضر مطرح شده است به سال 1386 باز می‌گردد که یکی از نشریات آمریکایی مقاله‌ای به قلم چند چهره صاحب نظر در مسائل سیاسی منتشر کرد و در آن عنوان شده بود از زمان پیروزی انقلاب شیوه‌های متفاوتی برای مقابله با ایران انجام شده است که نتیجه دلخواه آمریکا را در پی نداشته است و راهی دیگر جزء تعامل و مذاکره با ایران وجود ندارد.

معاون سیاسی نیروی دریایی سپاه بیان داشت: اوباما در خصوص راهکار تعامل و مذاکره با ایران و توجیح کردن افکار عمومی و گروه‌های مخالفی که با این اقدام در داخل آمریکا وجود دارد، به سیاست اتخاذ شده در دوره رونالد ریگان در زمان اتحاد جماهیر شوروی اشاره داشته است و می‌گوید: در آن زمان ریگان سیاست تعامل و مذاکره با شوروی را در پیش گرفت که با مخالفت گروه‌های زیادی در آمریکا مواجه شد اما حالا که از این موضوع عبور کردیم می‌بینیم بهترین راهکار برای مقابله با شوروی در آن زمان مذاکره بوده است.

وی خاطرنشان کرد: استدلال اوباما به شیوه ریگان که در نهایت به فروپاشی شوروی منجر شد نشان می‌دهد تعامل و مذاکره با ایران برای باز کردن درهای جدید برای مقابله و در نهایت براندازی نظام جمهوری اسلامی است.

غضنفری خاطر نشان کرد: یکی از شیوه‌های نفوذ در تعامل و مذاکره با ایران بر سر موضوعات غیر هسته‌ای است که آمریکا به دنبال کشاندن ایران پای میز مذاکره به بهانه آنهاست که رهبر معظم انقلاب به صراحت در مورد آن هشدار داده و مذاکره بر سر موضوعات غیر هسته‌ای را ممنوع کرده‌اند.

وی بیان داشت: عده‌ای در داخل کشور هم‌صدا با آمریکا در حال توجیه ضرورت تعامل و مذاکره با این کشور به بهانه‌های مختلف و شیوه‌های گوناگون هستند و لذا هیچ کشوری بر سر امنیت، اقتدار و منافع ملی خود مذاکره نمی‌کند.

عزیز غضنفری در پایان با اشاره به وجود روحیه انقلابی در مردم ایران یادآور شد: روحیه انقلابی به معنای بازگشت به خویشتن، اعتماد به نفس و استفاده از تمام ظرفیت‌های کشور که از مولفه‌های قدرت و افزایش اقتدار ملی است می‌باشد و این چنین روحیه انقلابی نیاز امروز کشور است که در گذشته همواره باعث امنیت و حفظ منافع و افزایش  اقتدار نظام اسلامی شده است./ انتهای پیام

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار