دیدار از خانواده شهدا به مناسبت هفته بسیج باحضورسرگرد پاسدار امیری جانشین سپاه ناحیه دالاهو و پرسنل حوزه نبی اکرم(ص) این ناحیه از خانواده شهید بگعلی رضایی انجام شد.
کد خبر: ۸۶۰۱۱۸۹
|
۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات: در این دیدار که باخانواده شهید بگعلی رضایی در شهر کرند غرب برگزار شد. سرگرد پاسدار امیری جانشین سپاه ناحیه دالاهو ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: گذشت زمان و شرایط حاکم بر دنیای امروز عظمت و ایثار شهدا را بیش از پیش نمایان تر و ملموس تر میکند.

وی افزود: امنیت امروز کشور مرهون خون همین شهداست، وظیفه ما پاسداری از خون شهداست و بسیج سپاه دالاهو در راستای برنامه های ابلاغی قصد دارد مردم را بیش ازپیش با راه و هدف این شهدا آشنا کند .

جانشین ناحیه بسیج دالاهو در این دیدار با اشاره به اینکه پدر و مادر شهدا به عنوان الگوی عملی تربیت فرزندان انقلابی در شهرها وروستاها هستند ادامه داد مردم و  بویژه خانواده ها از حضور خانواده شهدا برای کسب معرفت و تربیت فرزندان خود الگو بگیرند.

وی افزود: اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان یک ضرورت در حال حاضر بیش از پیش احساس می شود و بسیج نقش مهمی در این خصوص دارند.ایشان با اشاره به رهنمودهای رهبرفرزانه مبنی بر زنده نگه داشتن راه شهدا خواستار این تلاش در حفظ این آرمان اماموانقلاب شد.

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات