خبرهای داغ:
آیت الله ایمانی گفت: برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی باید از سوی اساتید و هیئت‌های علمی دانشگاه‌ها نشست‌های متعددی تشکیل شود تا به بررسی ابعاد این طرح بپردازند.
کد خبر: ۸۶۰۱۱۷۳
|
۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷
همایش هم اندیشی اساتید بسیجی فارس با موضوع "بسیج و بصیرت" با حضور آیت‌الله اسدالله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس و جمعی از اساتید بسیجی دانشگاه های فارس در تالار مصطفوی دانشگاه شیراز برگزار گردید.

آیت‌الله  ایمانی در ابتدای صحبت هایش در این همایش با اشاره به نقش تاثیرگذار اساتید دانشگاه در جامعه، گفت: با توجه به کاهش "مسئولیت‌پذیری"، لازم است برای تسریع در تحقق تمدن نوین اسلامی که از سوی مقام معظم رهبری مطرح شده است و عامل مهمی در جلوگیری از نفوذ دشمن و مهار کردن آسیب‌های اجتماعی است، گام برداریم.

وی در ادامه صحبت هایش یکی از ابعاد مهم تحقق "مسئولیت‌پذیری" در جامعه را رسیدن به زیربنای سبک زندگی اسلامی و از بین بردن منکرهای موجود در جامعه عنوان نمود.

امام جمعه شیراز با اشاره به اینکه تبیین نشدن هدف‌گذاری برای رسیدن به جامعه‌ای آرمانی یکی از تهدیدهایی است که متوجه انقلاب اسلامی است، گفت: برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی باید از سوی اساتید و هیئت‌های علمی دانشگاه‌ها نشست‌های متعددی تشکیل شوند و به بررسی ابعاد این طرح بپردازند.

وی در ادامه صحبت هایش با اشاره به اینکه بسیج اساتید یکی از اهرم‌های مهم در رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی و تحقق اقتصاد مقاومتی است، گفت: در این راستا مقام عظمای ولایت اساتید بسیجی را فرماندهان جنگ نرم و جبهه فرهنگی نام نهادند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس خاطرنشان نمود: اتکا حکومت به مردم از ابتکارات انبیاء الهی بوده است و امام راحل نیز جامعه را پشتوانه انقلاب اسلامی می‌دانستند.

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری در پایان صحبت هایش گفت: پس از گذشت بیست و دو روز از فتح لانه جاسوسی به دست دانشجویان پیرو خط امام، پیشنهاد تشکیل بسیج برای جلوگیری از نفوذ آمریکا مطرح و پس از تصویب بعنوان مکتب فکری الهی، به الگویی برای احقاق حقوق محرومان و مستضعفان تبدیل شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها