خبرهای داغ:
تجمع بسیجیان شهرستان سربیشه به مناسبت سالروز تاسیس بسیج مستضعفین در محل مهدیه این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۰۱۱۷۱
|
۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، به مناسبت سالروز تاسیس بسیج مستضعفین همایش شکوه ایستادگی در شهرستان سربیشه برگزار شد. در این برنامه سرهنگ زارعی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سربیشه ضمن عرض تبریک سالروز تاسیس بسیج مستضعفین گفت: بسیجیان کسانی هستند که وقتی آیات الهی را برایشان تلاوت می کنید بر ایمانشان افزوده می شود. 

سرهنگ زارعی در ادامه افزود: امروز نیاز است که دست به دست هم بدهیم و به فرمان ولی و رهبرمان لبیک بگوییم ، امروز مسئولین و مردم باید تفکر بسیجی داشته باشند.

در ادامه حجت الاسلام سنجری امام جمعه سربیشه نیز ضمن تبریک سالروز تاسیس بسیج مستضعفین گفت: یکی از شاهکارهای امام بزرگوار و اعجاز انقلاب ما ، بحث بسیج و ارتش بیست میلیونی بود.

امام جمعه سربیشه گفت: بسیج شاهکار امام بزرگوار است که با آن هم جنگ را هدایت کرد هم پشتیبانی کرد و هم به پیروزی رساند.

وی افزود : بین تهاجم فرهنگی و نفوذ تفاوت هایی وجود دارد که اولین تفاوت در هدف می باشد، هدف تهاجم فرهنگی تغییر باورهاست ولی هدف نفوذ ناکارآمدی نظام است.

وی دومین تفاوت را، تفاوت در حوزه فعالیت دانست و گفت : تهاجم فرهنگی فقط در بحث فرهنگ وارد می شود ولی نفوذ علاوه بر فرهنگ در بحث های اقتصادی، سیاسی و امنیتی ورود پیدا میکند و تفاوت بعدی در گروه های هدف است که تهاجم فرهنگی در نوجوانان و زنان ولی نفوذ تمام اقشار جامعه در بر می گیرد.

امام جمعه سربیشه ادامه داد: تفاوت تهاجم فرهنگی و نفوذ در شاخصه های آنهاست که شما می توانید شاخصه های تهاجم فرهنگی را در جامعه پیدا کنید ولی در نفوذ شاخصه های آن را تا مدت ها نمی توانید پیدا کنید.

حجت الاسلام سنجری در پایان گفت: ما در این روز جمع شده ایم که بگوییم اگر روزی نیاز به حضور ما در جلوی آمریکا و اسرائیل باشد، خواهیم ایستاد و مشت محکمی بر دهانشان خواهیم زد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها