یادواره شهدای دشت شهرویران با حضور مسئولین سپاه مهاباد و جمعی از ادارات، بسیجیان حوزه ،اقشار مختلف مردم و و خانواده های معظم شهدا و جانبازان درحسینیه حوزه قدس دریاس برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۰۱۱۶۳
|
۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در ابتدای مراسم سرهنگ عارف نیا با بیان اینکه شهدا سرمایه‌های عظیم کشور هستند، اظهار کرد: برپایی یادواره‌های شهدا باعث عزت و اقتدار ما است.

وی با اشاره به اینکه رهبری رکن اصلی موفقیت‌های اسلامی است، گفت: بیداری اسلامی بدون پشتوانه رهبری کارساز نیست وثبات و بقای جمهوری اسلامی ناشی از پایمردی و ایثار شهدای انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی است.

وی با اشاره به دوران سخت جنگ تحمیلی و حمله‌های شدید شرق و غرب علیه ایران خاطرنشان کرد: ایثار شهدا و رهبری قاطعانه بنیانگذار جمهوری اسلامی موجب پیروزی ایران در این جنگ نظامی شد.

عارف نیا افزود: اکنون رسالت امام راحل بر دوش مقام معظم رهبری است و شهدا مجاهدانی با بصیرت بودند که در پرتو ولایت راه نجات و پیروزی را برای ایران به ارمغان آوردند.

در ادامه حاج آقا طیب نژاد مسؤل نمایندگی ولی فقیه سپاه مهاباد به سخنرانی پرداخت و در خصوص مقام شهيد و تكريم خانواده شهداء سخن گفت .

وی با بیان اینکه ایران اسلامی همیشه با تروریست مبارزه کرده و در این راه شهدای بسیاری تقدیم نظام شده است، گفت: دشمنان خارجی و ابرقدرت‌ها که ما را به تروریست متهم می‌کنند خودشان حمایت کنندگان و محرکان تروریست‌ها در همه جای جهان هستند وتروریست محصول کار استکبار جهانی است و مصداق بارز آن داعش بوده که در سوریه وعراق و یمن انسان‌کشی کرده و هرروز مردم را به خاک و خون می‌کشد.

در پایان از برخی خانواده های شهدای دشت شهرویران قدردانی شد.

ارسال نظرات