خبرهای داغ:
همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین اجتماع بسیجیان با حضور بیش از 12 هزار نفر بسیجی با عنوان شکوه ایستادگی در ارومیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۰۱۱۴۰
|
۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در این مراسم با تبریک فرا رسیدن سالروز تشکیل بسیج مستضعفین گفت: امروز همه ملت اسلامی از نظر عقلی، شرعی و عرفی مجاز هستند تا در برابر استکبار قد علم کرده و تسلیم نشوند.

سردار عابدین خرم با بیان اینکه هدایت های رهبر معظم انقلاب موجب روسفیدی ملت ایران در جهان شده است، افزود: مذاکره در موضوع هسته ای مطابق با منشور و فرمایش مقام معظم رهبری باید باشد و نه در ابعاد و موضوع دیگری چراکه امروز دشمنان به دنبال نفوذ در کشور به هر طریق ممکن هستند.

وی اظهار کرد: دشمنان و استکبار به دنبال نفوذ در کشور از طریق تاثیرگذاری در نخبگان و تصمیم گیران هستند و با پخش برنامه های ماهواره ای و انحراف اعتقادات ملت ایران در تلاشند تا معروف را منکر و منکر را معروف جلوه دهند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی بیان کرد: پایگاه های بسیج امروز بهترین مکان برای تربیت نیروهای اسلامی و ارزشی هستند و باید این پایگاه ها مکانی برای پرورش افراد علاقه مند به فرهنگ و هویت دینی اسلامی باشند و مردم بتوانند با خیالی آسوده فرزندان خود را به این پایگاه ها بفرستند.

وی اظهار کرد: در عرصه استکبار ستیزی جبهه اسلام و استکبار رو در روی هم واقع شده اند و افرادی که در خط مقدم ایفای نقش می کنند، بسیجیان هستند.

سردار خرم با بیان اینکه مصداق بارز استکبار، آمریکاست، افزود: این کشور استعماری به همراه اسرائیل غاصب در مقابل امت اسلامی صف آرایی کرده و این دو خود را بالاتر از همه می بینند و انسان های حق مدار را که از خود و کشورشان در صدد دفاع بر آیند را قبول نمی کنند.

امروز، پنجم آذر مصادف با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین با فرمان امام خمینی (ره) است.

بسیج مستضعفین در سال 58 تاسیس شد.

ارسال نظرات