در کمتر از ۱۳روز مانده تا اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) آخرین کاروان پیاده روی اربعین حسینی شهرستان بهاباد به عتبات عالیات اعزام شدند…
کد خبر: ۸۶۰۱۱۳۴
|
۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج از بهاباد: حسن شیخ زاده مسئول ستاد عتبات عالیات شهرستان بهاباد هدف از اعزام کاروان پیاده به کربلا گفت: کاروان پیاده کربلای معلی متشکل از اقشار مختلف مردمی با هدف ترویج و اشاعه فرهنگ عاشورا و تجدید میثاق با شهدای کربلا پس از عبور از مرز زمینی چزابه، حرکت پیاده خود را آغاز و بعد از زیارت قبر امیر المومنین حضرت علی(ع) در شهر نجف، پس از پیاده روی به شهر مقدس کربلا می‌رسند، تا این هیات عزاداران عاشورایی در اربعین حسینی سید و سالار شهیدان، زائر حرم مطهر امام حسین(ع) و حضرت اباالفضل‌ العباس(ع) باشند.

وی اجرای برنامه های فرهنگی، مذهبی، مدیحه سرایی و نوحه خوانی در مسیر پیاده روی را از برنامه های کاروان پیاده شهرستان بهاباد ذکر کرد.

شیخ زاده افزود:  تاکنون بیش از 400نفر از شهرستان بهاباد در قالب کاروان های مختلف، به نجف اشرف اعزام شدند که این آخرین کاروانی بود که از طرف هیئت محبان الرضای شهرستان بهاباد اعزام شدند.

گفتنی است این کاروان با دو دستگاه اتوبوس مسیر خود را از بهاباد آغاز نموده و ابتدا به نجف اشرف و از آنجا بصورت پیاده عازم کربلای معلی هستند. پیر و جوان، بزرگ و کوچک، زن و مرد آمده بودند تا با دعای خیرشان بدرقه کننده کسانی باشند که از آن ها التماس دعا داشتند.

 

ارسال نظرات