خبرهای داغ:

نوجوان بسيجي خويي اولین کتاب خودش را به چاپ رساند

مهسا عدالت فر، نوجوان بسیجی که اولین کتاب خودش را بنام "اسکناس ارغوانی" درسن 13 سالگی و به هنگام زنگ تفریح مدرسه و تعطیلات تابستان نوشت و به چاپ رساند.
کد خبر: ۸۶۰۱۰۸۷
|
۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱
به گزارش خبرگزاري بسيج آذربايجان غربي، دانش آموز بسیجی مهسا عدالت فر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسيج گفت: این داستان بر اساس دیده های یک اسکناس شب عید بوده که رفتار و شئونات زندگی خانواده ها را نظاره می کند .

این نوجوان بسیجی ادامه داد: در این کتاب سعی کرده ام به رفتارهای نادرستی که شاید در بعضی خانواده ها رخ میدهد و موجب بروز حوادث جبران ناپذیری در محیط خانواده میگردد، اشاره ای داشته باشم و بعنوان نمونه رفتار نامناسب تبعیض و تفاوت قائل شدن میان فرزندان دختر و پسر در یک خانواده که باعث ایجاد حسادت در بین فرزندان و نقطه شروع بدی و افتادن در دام شیطان برای ارتکاب اعمال زشت و دور از انسانیت شده را به مخاطب نشان دهم .

این دانش آموز خویی گفت: در داستان این کتاب شخصی بنام میترا همان شیطان بوده که اعمال شیطانی را برای دختر خانواده پیشنهاد و او را وسوسه و تحریک می نماید که متاسفانه در این کار هم موفق شده و تا جایی که دختر خانواده اعمال زشتی انجام می دهد و در آخر در دام اعتیاد می افتد و بعدها نیز حوادث غمناکی برای برادر و پدرش رقم می زند .

عدالت فر در ادامه به نهایی شدن مقدمات چاپ دومین کتاب خود تا پایان سال جاری اشاره کرد و گفت: بنده دانش آموز کلاس نهم در مدرسه نمونه دولتی غدیر خوی هستم و داستان اسکناس ارغوانی خود را در اواخر سال تحصیلی 93 به هنگام زنگ های تفریح مدرسه و تعطیلات تابستان امسال نوشته و به چاپ رساندم و در مقدمات چاپ دومین کتاب خود هستم که انشاءالله تا پایان سال 94 به اتمام می رسد .

لازم به ذکراست کتاب " اسکناس ارغوانی " در هفته کتاب و کتابخوانی رونمایی و در کتابفروشی های سطح شهر خوی توزیع و در دسترس عموم قرارگرفته است .

ارسال نظرات