خبرهای داغ:
نشست بصيرتی سياسی بسيجيان جامعه پزشکی و پايگاه بسيج مرکز بهداشت شهرستان خوي برگزار گرديد.
کد خبر: ۸۶۰۱۰۸۲
|
۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، رئيس شبكه بهداشت شهرستان خوي در اين نشست با اشاره به فعاليت جامعه پزشكي و پرستاران و امدادگران در دوران جنگ گفت:جامعه پزشكي دوشادوش مردم درصحنه ها حاضر بودند و نقش آفريني كردند.

دكتر محمود زاده افزود: به تعبیر ولی امر مسلمین اگر بصیرت که همان قطب نمای حرکت استدر آحاد جامعه ایجاد نشود چه بسا عده زیادی در فضای غبار آلود فکری حاصل ازتبلیغات دشمن، راه را گم کرده و منحرف شوند، که انحراف همان مقدمه سقوط است .

وي ادامه داد: بی شک تبیین و روشنگری، پرده جهل را دریده و حقایق آشکار شدهو دسیسة دشمنان را نقش بر آب خواهد ساخت و لذا روشنگری از جمله اموری است که نظام اسلامی تاکید زیادی بر آن داشته و به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب، اساساً بنای بسیاری ازاقدامات فرهنگی و سیاسی نظام اسلامی بر روشنگری و تبیین گذارده شده است .

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه خوي نيز در ادامه به تبیین ویژگی های بسيج و تفكر بسيج پرداختهضمن تأکید بر نقش و جایگاه بسیج گفت :بسیج عالی ترین نماد مشارکت عمومی در ادارهجامعه است و با گذشت زمان شاهد گسترش فرهنگ بسیجی در ابعاد مختلف در تمامی عرصه های کشور هستیم و داشتن روحیه بسیجی بهترین راهکار برون رفت از مشکلات موجوداست .

حجت الاسلام رستمي گفت: بسیج شجره طیبه ایست که روز به روز بیشتر به برکات آن واقف میشویم و ورود به این عرصه باید بی ادعا و به قصد قربت باشد و بدون شکاگر نگاه تشکیلاتی و اداری به آن داشته باشیم هرگز نخواهیم توانست به اهداف ترسیمی آن دست پیدا کنیم .

ارسال نظرات