همزمان با پنج آذر برگزار شد:

تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان میبد+تصاویر

همزمان با آخرین روز ازهفته بسیج و 5 آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین تجمع دوهزار نفری بسیجیان شهرستان میبد با عنوان «شکوه پایداری» در مصلای آیت الله اعرافی این شهرستان برگزار شد .
کد خبر: ۸۶۰۱۰۴۲
|
۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد،همزمان با آخرین روز ازهفته بسیج و 5 آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین تجمع دوهزار نفری بسیجیان شهرستان میبد با عنوان «شکوه پایداری» در مصلای آیت الله اعرافی این شهرستان برگزار شد که بیش از دوهزار بسیجی علاقمند و مشتاق در دفاع و صیانت از انقلاب اسلامی و تبعیت از فرهنگ حسینی با تجمع باشکوه خود بر تداوم روحیه استکبارستیزی ملت ایران زیر پرچم حسینی تاکید کردند.

در این تجمع که اقشار مختلف بسیج از قشر دانش‌آموزان، نوجوانان، دانشجویان، اصناف، فرهنگیان و ... حضور داشتند،سرهنگ زارع کارشناس مسایل سیاسی در سخنانی با بیان اینکه روحیه سازش‌ناپذیری بسیج و خط مقاومت در مقابل تهدیدهای استکبار جهانی همچنان پرشور و حال ادامه دارد، اظهار کرد: همان طوری که دشمن ذره‌ای از خباثت خود علیه انقلاب دست نکشیده ملت ایران نیز با روحیه بسیجی در دفاع از آرمان‌ها و حریم نظام اسلامی با روحیه انقلابی و بسیجی کوتاه نمی‌آید.

وی این تجمع عظیم بسیجیان را نشانگر اقتدار و صلابت این ملت در مسیر ارزشی و انقلابی خود توصیف کرد و افزود: ما در این تجمع به مستکبران اعلام می‌کنیم این ملت بسیجی همچنان در ولایت‌مداری و دفاع و صیانت از دستاوردهای 36 ساله انقلاب دچار انحراف و کوتاهی نمی‌شود.سرهنگ زارع شعار امسال هفته بسیج را «بسیج، دست قدرت خدا» اعلام کرد و یادآؤر شد: اگر به معنای واقعی شاکله بسیج مستضعفین را نگاه کنیم به خوبی درمی‌یابیم که بسیج امروز دست توانمند و قدرت الهی است و هرگز در برابر شیاطین روزگار مغلوب نخواهد شد.



ارسال نظرات