امام جمعه هرات به شهادت آیت الله مدرس و روز مجلس اشاره و خاطر نشان کرد: با توجه با انتخابات پیش رو، باید کسانی به مجلس راه پیدا کنند که از لحاظ راه و روش همچون مدرس متدین ، خدا ترس و شجاع باشند.
کد خبر: ۸۶۰۱۰۲۸
|
۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، خطیب نماز جمعه این هفته هرات نمازگزاران را به رعایت تقوا الهی سفارش کرد.

« حجت الاسلام جعفری» با اشاره به سوره مبارکه بقره آیه 123 اظهار داشت: بپرهیزید از روزی که هیچ کس از دیگری چیزی از عذاب را دفع نمی کند و از وی به جای عذاب بدل پذیرفته نمی شود و شفاعتی او را سود نمی بخشد و آنان یاری هم نمی شوند.

امام جمعه هرات گفت: امام عسکری(ع) پنج نشانه برای مومنان ذکر کردند که نشانه دوم را خواندن زیارت اربعین دانستند.

جعفری افزود: پیاده‌روی اربعین حسینی (ع) گامی در عرصه زنده نگه داشتن نهضت عاشورا و زنده نگه داشتن روحیه شهادت طلبی و استکبار ستیزی است.

وی در خطبه دوم با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع بسیجیان خاطر نشان کرد: حضرت آیت الله خامنه ای بار دیگر همچون گذشته با رهنمودهای ارزشمند و راهگشای خودشان درباره نفود هشدار دادند.

وی گفت: دشمنان درصدد نفود در پایگاه های تصمیم سازی و تصمیم گیری ایران هستند و نباید به گونه ای عمل کنیم که مامور موساد و آمریکا می خواهند.

خطیب نماز جمعه هرات گفت: مسئله نفوذ مسئله بسیار جدی است و معظم له در هر مناسبتی به آن اشاره و این نشان دهنده آن است که دشمن دست بردار نیست و میخواهد از این طریق به اهداف خود برسد.

وی به دیدار پوتین رئیس جمهوری روسیه با مقام معظم رهبری اشاره و اظهار داشت: دیداررئیس جمهور روسیه بدون هیچ تشریفاتی با مقام معظم رهبری و آوردن قرآن نفیس از شوروری، و اهدای آن به معظم له حامل پیام بزرگی است.

حجت الاسلام جعفری افزود: پیام آن این است که دنیا فهمیده است که قرآن کتاب راهنما و هدایتگری است و این جواب دندان شکنی بود به تمام کسانیه که قرآن را آتش زدند.

وی به شهادت آیت الله مدرس و روز مجلس اشاره و خاطر نشان کرد: با توجه با انتخابات پیش رو، باید کسانی به مجلس راه پیدا کنند که از لحاظ راه و روش همچون مدرس متدین ، خدا ترس و شجاع باشند.

حجت الاسلام جعفری گفت: نمایندگان مجلس باید خادم ملت باشند و در مقابل نفود دشمنان متحد و هماهنگ عمل کنند.

ارسال نظرات