امام جمعه مهریز گفت: عزت و سعادت در گرو مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان رقم می خورد چون دشمنان فقط به دنبال اهداف استکباری و منافع خود هستند و نباید به آنها خوشبین بود.
کد خبر: ۸۶۰۰۹۹۰
|
۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از مهریز: حجت الاسلام والمسلمین علی برهان در خطبه های نمازجمعه این شهر ستان به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص پروژه نفوذ دشمنان در ابعاد مختلف اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری بارها در این خصوص مردم و مسئولان را به هوشیاری و داشتن بصیرت دعوت کرده اند .

وی ادامه داد: دشمنان در تهدید سخت خود علیه انقلاب اسلامی متحمل شکست شده اند و هم اکنون می خواهند در قالب تهدید نرم و پروژه نفوذ اهداف شیطانی خود را دنبال کنند.

امام جمعه مهریز گفت: دشمنان همواره به دنبال آن هستند تا از طریق پروژه نفوذ در بین مسئولان کشور کانال بزنند و تفکر آنها را تحت سیطره خود قرار دهند.

برهان افزود: همه مردم و بخصوص مسئولان باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری با درایت ، بصیرت و آگاهی سد راه توطئه های مختلف و بخصوص تهدید نرم و پروژه نفوذ دشمنان شوند.         
وی ادامه داد: مهمترین نفوذ کلان دشمنان که ممکن است به وقوع بپیوندد همان نفوذ در مسئولان اجرایی ، متدینین ، بسیج و افراد دلسوز جامعه اسلامی است .
امام جمعه مهریز خاطر نشان کرد: دشمنان در 37 سال گذشته برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی به انواع توطئه ها متوسل شده اند ولی تمامی آنها با بیداری ملت و ولایتمداری و بصیرت نقش بر آب شده است .
برهان گفت: جنگ کنونی دشمنان همان تهدید نرم است که بر خلاف تهدید سخت خیلی آرام و نرم و نامریی صورت می گیرد و این یک خطر بزرگ است که همه جا ممکن است اجرایی شود .
امام جمعه مهریز اظهار داشت: مقام معظم رهبری اشاره داشتند به این مسئله مهم که آمریکا و استکبار جهانی مظهر زر ، زور و ترویز هستند و باید در برابر هجمه آنها خیلی هوشار بود .
برهان گفت: بسیج را آفات مختلفی تهدید می کند که از مهمترین آنها می توان به فراموشی اهداف و ارزش ها ، غلفت از آرمان ها ، ثروت و غرور را نیز ذکر کرد .
امام جمعه مهریز خاطر نشان کرد: بسیجیان به معنای واقعی کلمه همان کسانی هستند که در دفاع مقدس حضور پیدا کردند و به دفاع از نظام برخواستند .
برهان با اشاره به اینکه بسیجیان باید همواره در عرصه های مختلف به نقش آفرینی مشغول باشند بر هوشیاری و ولایتمداری در تمامی بخش ها تاکید کرد.
وی تصریح کرد: راه عزت و سعادت در گرو مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان رقم می خورد چون دشمنان فقط به دنبال اهداف استکباری و منافع خود هستند و نباید به آنها خوشبین بود .

امام جمعه مهریز گفت: شعار تعامل و تفاهم جهانی که توسط برخی افراد در کشور گفته می شود بخاطر این است که آنها درک درستی از دین و آموزه های وحیانی ندارند .

برهان گفت: انسان مسلمان با بصیرت توطئه های دشمنان را می شناسد و هیچگاه تسلیم افکار و برنامه های صمانه آنها نمی شود .

 

 

ارسال نظرات