خطیب جمعه بافق:

دولت در اجرای امر به معروف و نهی از منکر،گام های موثر بردارد

امام جمعه بافق گفت:با توجه به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به سال همدلی و همزبانی دولت و ملت، دولت باید در انجام این فرایض گام های موثری بردارد.
کد خبر: ۸۶۰۰۹۸۹
|
۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بافق: حجت الاسلام سید جواد سلیمانی خطیب جمعه بافق در خطبه های این هفته به اهمیت احیای فرضیه امربه معروف ونهی منکر در جامعه پرداخت و بیان داشت: اگر در جامعه  امربه معروف در جامعه جایگاه واقعی خودش را پیدا کند خیلی از مسائل ومشکلات اجتماعی واخلاقی  حل خواهد شد .

وی در مورد وظیفه دولت مردان در اجرای امربه معروف ونهی از منکر گفت :با توجه به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به سال همدلی و همزبانی دولت و ملت، دولت باید در انجام این فرایض گام های موثری بردارد.

حجت الاسلام سلیمانی درنکاتی خطاب به دولتمردان اظهار داشت : دولت باید با اقتدار حکومت کند ومردم هر چه آنها بگویند با جان ودل می پذیرند. دولت باید در مقابل مشکلات اجتماعی مقتدر عمل کند وامنیت اخلاقی واجتماعی رعایت شود و این زمانی میسر می شود که قانون در سراسر کشور اجرایی شود.

وی افزود : مردم نیز درقبال مسائل اخلاقی واجتماعی مسئول هستند و همچنین مسئولین تربیتی باید تلاش کنند مردم را راهنمایی وارشاد کنند .

خطیب جمعه بافق به کیفیت دیدار پوتین رئیس جمهور روسیه با امام خامنه ای اشاره کرد و بیان داشت : در این دیدار مقام معظم رهبری از پوتین به خاطر حضور در سوریه ومبارزه با داعش تشکر کردند وفرمودند داعش کسانی هستند که به اسم اسلام علیه اسلام عمل می کنند و اهداف امریکا واسراییل را در منطقه اجرا می کند.

وی ادامه داد:مقام معظم رهبری در دیدار دیگر سران کشورها به موضوعات مهمی از قبیل ارتقا سطح روابط بین کشورهای اسلامی و تامین منافع طرفین و مبارزه با داعش جهت جلوگیری از اجرا شدن نقشه های آمریکا و اسرائیل اشاره کردند.

گفتنی است 40 نفر از آزادگان اردوگاه 11 تکریت با سفر به بافق در نماز جمعه این هفته شرکت کردند و امام جمعه بافق خطاب به آنها گفت: شما آزادگان سرافراز با تحمل رنج  ارزشهای کشور وانقلاب را حفظ کردید.

 

ارسال نظرات