خطیب جمعه بهاباد:

نفوذ یک مسئله جناحی نیست/دشمن مشترک ما آمریکاست

خطیب جمعه بهاباد تاکید کرد: پروژه نفوذ جناحی نیست. عده ای خیال میکنند پروژه نفوذ جناحی است و توهم است؛ این‌ها بصیرتشان کم است.
کد خبر: ۸۶۰۰۹۸۷
|
۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از بهاباد: حجت الاسلام سیف الله دهقانی در خطبه های این هفته نماز جمعه بهاباد با اشاره به دیدار فرماندهان بسیج با مقام معظم رهبری و با توجه به فرمایشات معظم له که فرمودند امروز عده ای بسیج را متهم به تندروی و افراطی میکنند گفت : پروژه ای که دشمن رقم زده است به عنوان نفوذ کار خودش است و امروز بسیج ما در مقابل آمریکا ایستاده و آمریکا قطعا تحمل بسیج را ندارد و نخواهد داشت.

ئی افزود: معظم له فرمود پروژه نفوذ جناحی نیست. عده ای خیال میکنند پروژه نفوذ جناحی است و توهم است؛ این‌ها بصیرتشان کم است.

امام جمعه بهاباد به ویژگی های بسیج و بسیجی اشاره کرد و افزود : ایمان بخدا داشتن و بصیرت و دشمن شناسی از مهمترین ویژگی های یک بسیجی است.

وی افزود : پروژه نفوذ کار دشمن است یا اینکه دشمن از این واژه استفاده ناجور میکند و ما باید مواظب باشیم خود را مکمل اهداف دشمن قرار ندهیم و نفوذ دشمن را جدی بگیریم.

حجت الاسلام دهقانی به فرارسیدن اربعین حسینی اشاره کرد و گفت : اربعین تجلی عشق است تجلی محبت به پیامبر و خاندان پیامبر است اربعینی که زیارت اربعین به عنوان علامت و ویژگی مومن نامیده شده است زیرا انسان مومن یعنی شیعیه پیرو اهل بیت علیهم السلام.

خطیب جمعه بهاباد به ویژگی های انسان مومن اشاره کرد و افزود : انسان مومن دارای 5 ویژگی است که عبارتند از توجه به نماز چه واجب و مستحب ، دومین ویژگی انسان مومن خواندن زیارت اربعین است که مخصوص حضرت ابی عبدالله (ع) است. سومین ویژگی انگشتر به دست راست کردن به عنوان علامت مومن و شیعه بودن است چهارمین ویژگی مومن کاری که انجام می دهد و سجده شکر به جا می آورد و پنجمین ویژگی مومن توجه به نام وذکر خداوند است.

امام جمعه بهاباد به برگزاری اجلاس سران کشورهای صادر کننده گاز در ایران اشاره کرد و گفت : این اجلاس حقیقتا اجلاسی در خور توجه و در شان نظام جمهوری اسلامی ایران بود که با حضور تعدادی از روسای جمهور ونمایندگان کشورهای اسلامی در ا یران برگزار شد و مهمترین دستاورد و افتخار این اجلاس دیدار روسای جمهور کشورهای شرکت کننده در اجلاس گاز با رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای بود که هرکدام به دیدار رهبری رفتند و با ایشان ملاقات داشتند.

وی گفت: روسای جمهور کشورهای مختلف در این دیدار تاکید کردند که دشمن مشترک ما آمریکاست و باید در مقابل سیاستهای ظالمانه آمریکا ایستاد.

وی به دهم آذر سالروز شهادت آیت الله مدرس  اشاره کرد وبا گرامی داشت یاد و خاطره این روحانی جلیل القدر  افزود: سالروز شهادت آیت الله مدرس در کشور ما به عنوان روز مجلس شورای اسلامی نام گذاری شده است

هفتم آذر روز نیروی دریائی ، 9 آذر روز شیخ مفید ، روز تصویب قانون اساسی و شهادت آیت الله مدرس و روز مجلس از دیگر موضوعاتی بود که در خطبه های نماز جمعه این هفته بهاباد مورد بحث حجت الاسلام دهقانی امام جمعه بهاباد قرار گرفت .

 

ارسال نظرات