حجت الاسلام تقی فتاحی، امام جمعه موقت شهرستان ابرکوه در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: هیچگاه با دشمن سازش نکنیم و هوشیار باشیم تا دشمن ما را فریب ندهد.
کد خبر: ۸۶۰۰۹۷۸
|
۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۰

حجت الاسلام تقی فتاحی، امام جمعه موقت شهرستان ابرکوه در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله مدرس این مجاهد و سایست مدار متدین اظهار داشت: ما باید با توجه به روحیه مقاومتی و سازش ناپذیری این مجاهد خستگی ناپذیر در راستای مبارزه با بیگانگان، نفوذ آنها در کشور و روحیه ضد استکباری از وی الگو بگیریم و هیچگاه با دشمن سازش نکنیم و هوشیار باشیم تا دشمن ما را فریب ندهد.       
وی افزود: تیز بینی، تشخیص توطئه های دشمن، تذکر به مخاطیان و نفوذ کلام وی از جمله خصوصیات این شخصیت والا مقام بود که از نمایندگان مجلس در این زمان هم این انتظار می رود که با چنین روحیه ای از اهداف و دستاوردهای انقلاب که خواسته مردم نیز می باشد دفاع نمایند. 
فتاحی ادامه داد: مجلس انقلابی، مجلسی هست که بتواند در بزنگاه  تصمیم بگیرد و مجلس خانه ملت است، ملت وقتی که نمایندگانی را به این خانه می فرستد این توقع را از نماینده خود دارد که از آرمان ها دفاع و مشکلات موجود را حل نمایند.  
وی در ادامه گفت: ما باید خودمان را برای انتخابات شورای اسلامی در آینده آماده کنیم و نیز هوشیار و در انتخاب افراد انقلابی و دلسوز دقت لازم را داشته باشیم و افرادی را انتخاب کنیم که دلسوز نظام و پیرو خط ولایت فقیه باشند.   
فتاحی با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در جمع بسیجیان در هفته گذشته خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری پس از تصویب برجام در سخنرانی های اخیر خود حدود 100 بار از کلمه نفوذ استفاده کردند که خود نشان از عمق فاجعه و خطر است و عده ای هم متاسفانه مقابل آن می ایستند و می گویند که نفوذی وجود ندارد.  
امام جمعه موقت ابرکوه در ادامه خطبه های خود مجدد با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد انواع دشمنی ها که به دو نوع می باشد اذعان داشت: دشمنی نرم به مراتب از دشمنی سخت که مبارزه با تروریسم و غیره می باشد سخت تر است و باید مواظب باشیم تا از فعالیت نفوذی ها در کشور جلوگیری کرد تا نگرش آنها در کشور گسترش نیابد.
تقی فتاحی در پایان خطبه های خود به این موضوع که آمریکا تفکرش باقی ماندن اسرائیل و تقویت آن است اشاره کرد و گفت: ما 37 سال است که خواستار نابودی و از صحنه خارج شدن اسرائیل هستیم در صورتی که آمریکایی ها میگویند باید اسرائیل بماند و از هویت خودش دفاع کند و در واقع برای دفاع از هویت خودش باید تروریسم را از بین ببرد که کشتن کودکان و مردم بی دفاع از جمله برنامه های وی برای دفاع از هویت خود می باشد.

ارسال نظرات