به مناسبت هفته بسيج و در سالروز تشكيل بسيج مستضعفين‎‎‎؛
همزمان با سالروز تشکیل بسیج به فرمان امام راحل (ره) اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان بهاباد با عنوان شکوه مقاومت و پایداری در سالن مجتمع فرهنگی هنری آخوند ملا عبدالله بهابادی برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۰۰۹۷۶
|
۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۵

به گزارش خبرنگار بسیج از بهاباد: به مناسبت پنجم آذر تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی(ره) تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان بهاباد با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و مسئول نمایندگی ولی فقیه، خانواده معظم شاهد و بسیجیان گردان امام حسین و عاشورا و بسیجیان و فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج شهرستان در سالن مجتمع فرهنگی هنری آخوند ملا عبدالله بهابادی برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ هژبری یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس با تبریک هفته بسیج و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی و دفاع مقدس به تشریح واژه بسیج پرداخت و گفت: واژه بسیج از 4 حرف تشکیل شده است و رمز جاودانگی کربلا در چهار چیز نهفته است: بینش، روش، کوشش و رویش و امروز کلمه بسیج نیز مفهوم خاصی دارد. باء بسیج بصیرت که همان بینش است سین بسیج یعنی سازندگی (کوشش)، یاء بسیج یعنی یاور ولایت و جیم آن به معنای جهاد همه جانبه می باشد.

وی به کدخدا بودن آمریکا اشاره کرد و افزود: عزت و ذلت دست خداست مرگ و حیات دست خداست رزق و روزی دست خداست نه دست کدخدا اینکه میگویند کدخدا یعنی آمریکا البته ما قبول نداریم آمریکا کدخداست و ما معتقدیم که آمریکا شیطان بزرگ است و امروز شیطان بزرگ که شده است و یک دیدگاه و تفکری در کشور مطرح است که آن دیدگاه معتقد است آمریکا کدخداست و با کدخدا باید بسازیم و کنار بیاییم.

این یادگار دوران دفاع مقدس خاطر نشان کرد: امامی که پرچم عزت و شرف و اسلام را در این کشور برافراشت فرمود: هرچه فریاد دارید برسر آمریکا بکشید آمریکا ام الفساد قرن است آمریکا تروریست بالذات است آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند آمریکا دشمن شماره یک ملت ایران است و ما آمریکا را زیر پا له می کنیم و باز امام فرمود خطر آمریکا به حدی است که اگر کوچکترین غفلتی بکنید نابود میشوید اینها همه جمله هائی بود که امام راحل در مورد آمریکا می گفتند.

وی با بیان اینکه امام با حذف شعار مرگ بر امریکا موافق یا مخالف بود گفت: امام تا آخرین روزهای حیاتش به آمریکا حمله کرد و فرمود اگر یک لحظه از آمریکا غفلت بکنید نابود می شوید اما امام با شعار مرگ بر آمریکا مخالف بود امروز یک عده می گویند مرگ بر اسراییل نگویید و لعنت بر یزید هم نگوید و هیهات من الذله را فراموش نکنید.

سرهنگ هژبری خاطر نشان کرد: اگر در کنار نماز و روزه و سایر عبادت و مجموعه دینی ما بصیرت نباشد خطر است زیرا امام می فرماید ما تا آخر ایستاده ایم و دیگر روابط ایجاد نخواهیم کرد روابط ما با آمریکا رابطه مظلوم با ظالم است رابطه گرگ با میش است آمریکا شیطان بزرگ است و شیطان در هر شرایطی بزرگ است و در هر شرائطی که باشد دست از شیطنت بر نمی دارد باید مواظب و بیدار بود.

این آزاده دفاع مقدس در مورد اینکه عده ای با قلم و بیان خود میخواهند آمریکا را بزک کنند گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند بزک کردن آمریکا خیانت به ملت است  امروز یک عده می خواهند بگویند اگر آمریکا گرگ است ما شیر شده ایم آمریکا تغییر کرده شیطان، شیطان است.

سرهنگ هژبری به بحث نفوذ اشاره ای داشت و تصریح کرد: راه امروز تعامل است و هدف تعامل براندازی نظام است راه امروز مذاکره است و عدم مذاکره نفوذ است نایب امام زمان بیش از 70 بار از واژه نفوذ استفاده کردند و هشدار دادند که دشمن را از در بیرون کردید از پنجره وارد می شود میدانید که جریان نفوذ چه بلایی سر ملت آورده است این تذکرات نشان از اهمیت بالای این مسئله دارد.

وی درباره رسالت بسیج و نقش این نهاد انقلابی در مقابله با پروژه نفوذ گفت: یکی از نهادهائی که از بدو انقلاب برای برخورد با پروژه نفوذ تلاش کرده است بسیج است که این رسالت مهم را اکنون نیز بر دوش دارد؛ چرا که پاسداری از انقلاب اسلامی یکی از وظائف اصلی بسیج است و می طلبد تا این نهاد مواظب نفوذ در بدنه و ارکان نظام اسلامی باشد.

این کارشناس سیاسی گفت: با وجود بسیج، دشمن نمی تواند نفوذ کند و ما هرچه داریم از برکت رهبری خردمندانه امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: اکنون علاوه بر اقتدار نظامی باید مانع نفوذ دشمن به داخل کشور باشیم و نگذاریم تصور نفوذ را نیز در ذهن پوچ خود راه بدهد. نفوذ فرهنگی، فکری و سیاسی دشمن خطرناک تر از نفوذ نظامی و امنیتی است همه مردم موظفند از نفوذ فکری، فرهنگی و سیاسی دشمن جلوگیری کنند.

بسیج که همواره حافظ و نگهبان آرمان ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است در برابر نفوذ دشمن نیز وظیفه و نقش مهم و سنگینی بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه جنس و نوع نفوذ امروز دشمن شیطانی است، گفت: رهبرمعظم انقلاب در دیدار با فرماندهان بسیج راه مقابله جامعه و ماموریت بسیج را در برابر نفوذ دشمن مشخص کردند که باید نصب العین قرار گیرد.

وی بیان کرد: دشمن درصدد است ازطریق جنگ نرم با نفوذ در کشور تفکر و فرهنگ بسیج و اعتقادها و باورهای دینی را از ما بگیرد که باید با بصیرت افزایی و آگاهی بخشی به جامعه راه نفوذ دشمن بسته شود.

 

ارسال نظرات